کرسی‌های آزاداندیشی نشان‌دهنده اهمیت نقد است/ همه را به چشم ضد انقلاب نبینیم
کد خبر: 3714876
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

کرسی‌های آزاداندیشی نشان‌دهنده اهمیت نقد است/ همه را به چشم ضد انقلاب نبینیم

گروه معارف ـ معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بیان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نشان دهنده اهمیت نقد است و نباید همه را به چشم ضد انقلابی دید و می‌توان با وحدت و همدلی در کنار هم بود.

کرسی‌های آزاداندیشی نشان‌دهنده اهمیت نقد است/ همه را به چشم ضد انقلابی نبینیم

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان امروز 25 اردیبهشت ماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد سهم بسیار بالایی در نظام آموزشی می تواند داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت نقش آموزشی در دانشگاه آزاد نباید کاهش یابد، گفت:  در دانشگاه آزاد افراد انقلابی و خوب وجود دارد که می‌توانند این مجموعه را به بالاترین سطح آموزشی برسانند.

تقوی بیان کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، نشان دهنده اهمیت نقد است و نباید همه را به چشم ضد انقلابی دید و می‌توان با وحدت و همدلی در کنار هم بود.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: امروزه در محروم ترین مناطق کشور نیز دانشگاه تاسیس شده که به عنوان افتخارات نظام به شمار می‌آید چراکه بیانگر سهم بالای آموزشی هستند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده مسئول پیشین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خوزستان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه کسی که معتقد به نظام نداشته باشد نیست و نباید اجازه دهیم انسان نافرهیخته و ناخرد جا پیدا کند.

وی ادامه داد: پسوند دانشگاه اسلامی است و تمامی مجموعه از دانشجو تا کارمندان مزین به اسلامیت هستند. به اعتقاد ما سرای دنیا در واقع سرای آخرت است و به نظام هماهنگ هدفمند اعتقاد داریم. برخلاف برخی شایعات درباره دانشگاه آزاد اسلامی، بعضی از واحدهای دانشگاه های آزاد به مراتب دیگر دانشگاه ها مقید تر و مومن تر وجود دارد.

جوانمردزاده گفت: امروز 13 تشکل فعال، تعدادی انجمن اسلامی مستقل و نزدیک به 14 هیات مذهبی در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری را باید توسعه داد چراکه شاه کلید انقلاب ما است و رهبرمعظم انقلاب همواره دغدغه این مساله را داشتند و نباید اجازه داد کسی به این گفتمان ضربه زند.

همچنین حجت‌الاسلام عطایی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: نهاد رهبری سه شعار اساسی شامل هدایت، حمایت و نظارت است و  نظارت نهاد به معنای آسیب شناسی به کمک مجموعه دانشگاهی است.

انتهای پیام

captcha