ایران در حال متحد کردن کشورها علیه اسرائیل است
کد خبر: 3714880
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
فرانسوی ضد صهیونیسم:

ایران در حال متحد کردن کشورها علیه اسرائیل است

گروه اجتماعی- کروز با اشاره به نفوذ ایران در خاورمیانه، خاطرنشان کرد: ایران در حال متحد کردن کشورها علیه اسرائیل است لذا جنگی علیه ایران صورت نمی گیرد، زیرا آمریکا و اسرائیل از ایران هراس دارند.

به گزارش ایکنا از گیلان، همایش بین المللی «امپراطوری دروغ» با حضور محققان ضد صهیونیسم آمریکایی و اروپایی و با همکاری موسسه افق نو و سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 25 اردیبهشت در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار شد.

آلن کروز، یکی از محققان فرانسوی ضد صهیونیسم، با انتقاد شدید نسبت به سیاست های آمریکا، اظهار کرد: سیاست دولت فرانسه همواره احترام به ایران بوده و هست.

ایران در حال متحد کردن کشورها علیه اسرائیل است

وی با اشاره به مقاومت محققان ضد صهیونیسم دنیا علیه اسرائیل، گفت: من کلنل بازنشسته ارتش فرانسه و یک متخصص ژئوپلتیک و خاورمیانه هستم، اما به ایران آمده ام تا این موضوع را اعلام کنم و قطعا پیروز خواهیم شد.

کروز، با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در انتهای سلطه گری شان هستند، خاطرنشان کرد: دو تصمیم آخر ترامپ درخصوص بازگشایی سفارت آمریکا در بیت المقدس و خروج از برجام نشان می دهد که آمریکا به پایان کار خود رسیده و نمی داند چه کار می کند.

این محقق فرانسوی ضد صهیونیسم، با اشاره به حمایت ایران از مردم فلسطین، عنوان کرد: اروپا به زودی خواهد فهمید که نباید به آمریکا علاقه داشته باشد و باید به سمت سیاست های شرق بیاید.

وی با اشاره به تفاوت مردم و دولت فرانسه، یادآور شد: مردم فرانسه سازمان هایی تشکیل داده اند تا از طریق آنان بر سیاستمداران به واسطه حمایت از آمریکا و اسرائیل فشار بیاورند.

شهادت مظلومانه فلسطینیان به دست اسرائیل

کروز ادامه داد: آمریکای تحت سلطه ترامپ به گونه ای رفتار می کند که گویی تنها ابرقدرت دنیاست؛ در حالی که شرایط تغییر کرده و از یک جهان تک قطبی به جهانی چند قطبی گسیل می شویم.

محقق ضد صهیونیسم، با بیان اینکه ترامپ نمی تواند چگونه زندگی کردن را به مردم دنیا دیکته کند، متذکر شد: ما در یک گذر تاریخی مهم هستیم و لذا از سیاست های ضد اسرائیلی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه فلسطینیان به دست اسرائیل، تاکید کرد: ایران 39 سال است که در مقابل سیاست های ظالمانه ایستادگی کرده است. خوشبختانه مقاومت دیگری در روسیه و چین شکل گرفته و آمریکای جنوبی و ترکیه نیز اقدامات خوبی انجام می دهند و در نهایت مقاومت پیروز خواهد شد.

کروز، با اشاره به نفوذ ایران در خاورمیانه، خاطرنشان کرد: ایران در حال متحد کردن کشورها علیه اسرائیل است لذا جنگی علیه ایران صورت نمی گیرد، زیرا آمریکا و اسرائیل از ایران هراس دارند.

انتهای پیام

captcha