عشایر سربازان راستین اقتصاد مقاومتی هستند
کد خبر: 3714916
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

عشایر سربازان راستین اقتصاد مقاومتی هستند

گروه اجتماعی- دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 25 درصد پروتئین کشور توسط عشایر تأمین می‌شود، گفت: عشایر علاوه بر آن‌که از مرزهای سرزمین اسلامی در مقابل توطئه دشمن نگهبانی و حراست می‌کنند، سربازان راستین اقتصاد مقاومتی نیز هستند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار سید ضیاء الدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز گذشته در نخستین همایش تکریم شبانان و گله‌داران عشایر استان، گفت: عشایر علاوه بر آن‌که از مرزهای سرزمین اسلامی در مقابل توطئه دشمن نگهبانی و حراست می‌کنند، سربازان راستین اقتصاد مقاومتی نیز هستند و در این عرصه به‌زیبایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه عشایر و روستاییان از سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند، افزود: تأمین 25 درصد پروتئین کشور توسط عشایر تنها گوشه‌ای از خدمت این قشر به مردم کشورشان است.
وی اظهار کرد: عشایر و روستاییان در کنار خدماتی که انجام می‌دهند، خواسته‌ها و نیازهایی هم دارند، از جمله نبود امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
حزنی در ادامه با بیان اینکه در کنار مردم بودن جزء افتخارات سپاه پاسداران است، افزود: سپاه در کنار مأموریت اصلی خود یعنی تامین امنیت به اقدامات محرومیت‌زدایی نیز می‌پردازد.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران در کنار دولت برای رفع عقب ماندگی و محرومیت تلاش می‌کند و همه ساله طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیاری در نقاط محروم کشور به بهره‌‌برداری می‌رسد.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به خدمات این نهاد انقلابی در جهت رفع محرومیت از چهره استان، بیان کرد: ساخت 5 هزار و 359 خانه محروم، 475 مسجد و اهدای 9 هزار و 791 سبد جهیزیه به اقشار ضعیف از جمله خدمات سپاه به مردم نقاط محروم سیستان و بلوچستان بوده است.

عشایر سربازان راستین اقتصاد مقاومتی هستند

انتهای پیام

captcha