جشن رمضان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3714944
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
ماه رمضان امسال؛

جشن رمضان در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی – معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری ویژه برنامه جشن رمضان در شهرستان‌های استان اصفهان خبرداد.

جشن رمضان درشهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درگفت‌وگوبا ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: جشن رمضان عنوان ویژه‌برنامه‌های معاونت قرآن و عترت این اداره کل می‌باشد که مشتمل بر 9 برنامه است که این برنامه‌های در ماه مبارک رمضان و در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: در این نمایشگاه موسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری و انجمن خوشنویسان فعالیت‌های انجام شده خود در زمینه قرآن و عترت را به نمایش می‌گذارند.
یعقوبی ادامه داد: برگزاری مراسم محافل انس باقرآن کریم از جمله برنامه‌های جشن رمضان است که شامل جزء خوانی قرآن، کرسی تلاوت، تواشیح، تجلیل از فعالان قرآنی و مسابقات قرآن می‌شود.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های هنری، نشست تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه تئاتر خیابانی با موضوعات دینی، شب شعر قرآنی و خوشنویسی کتابت قرآن از دیگر برنامه‌های جشن رمضان است که در ماه رمضان همزمان هم در شهرستان اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی به حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نمایشگاه استانی قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: این اداره کل با بیش از 30 غرفه که متشکل از موسسات قرآنی، انجمن‌های فرهنگی و هنری و انجمن خوشنویسان است در نمایشگاه امسال شرکت می‌کند.
انتهای پیام

captcha