طرح «بینات ۲۱ » در استان یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3714953
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

طرح «بینات ۲۱ » در استان یزد اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح «بینات ۲۱ » با محوریت سوره قصص در این استان خبر داد.

طرح «بینات ۲۱ » در استان یزد اجرا می‌شود

حجت الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه های زیادی در طول ماه مبارک رمضان در سطح استان برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

وی ادامه داد: برنامه جزء خوانی قرآن کریم در سطح استان و در شهر یزد بصورت شاخص در امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد و پخش زنده از شبکه تابان را خواهیم داشت که در حاشیه این برنامه مسابقه مفاهیم قرآن ویژه شرکت کنندگان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی همچنین از اجرای مسابقه بازتاب احکام در زندگی انسان از منظر قرآن کریم خبر داد و افزو: مسابقه مفاهیم قرآن که 30 سوال از هر جزء قرآن کریم طرح و توزیع خواهد شد و در پایان ماه طی قرعه کشی که انجام می شود، به 114 نفر هدایای ویژه اهدا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح بینات 21 با محوریت سوره قصص در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه تفسیر قرآن در کل استان و در شهر یزد در مسجد امام حسین ع بعد از نماز ظهر و عصر توسط حجت الاسلام حسینی کوهستانی برگزار می شود.

وی برنامه جزء خوانی قرآن در سطح استان، محافل انس با قرآن و شبی با قرآن به مناسبت های مختلف در استان را از دیگر برنامه های این ماه مبارک برشمرد.

انتهای پیام

captcha