اجرای گروه تواشیح «مصباح‌الهدی» آبادان در محضر رهبر انقلاب
کد خبر: 3714987
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

اجرای گروه تواشیح «مصباح‌الهدی» آبادان در محضر رهبر انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ گروه تواشیح «مصباح‌الهدی» آبادان در محفل انس با قرآن آغاز ماه مبارک رمضان در محضر رهبر انقلاب اسلامی به اجرای تواشیح می‌پردازد.

 مممم

احسان سوری سرپرست گروه تواشیح «مصباح الهدی» آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: طبق رسم هر ساله و دیدار مقام معظم رهبری با فعالان قرآنی در ‌آغاز ماه مبارک رمضان، این گروه در محضر ایشان به اجرای تواشیح می‌پردازد.

وی ادامه داد: اثری که گروه تواشیح مصباح الهدی آبادان اجرا می‌شود، درباره حضرت زهرا(س) با نام «طالعه نجمه» است که شعر آن از قصاید شاعران قدیمی عرب انتخاب شده است. آهنگسازی اثر توسط حسن خانچی و تنظیم آن به صورت مشترک از سوی حسن خانچی و اعضای گروه انجام شد.

سوری گفت: مراسم از ساعت 17 در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و ما به منظور شرکت در این مراسم امشب از آبادان به سمت تهران پرواز خواهیم داشت.

احسان سوری، رسول مظفری، امین میمندی، محمدرضا محسنی، عدی حقیقت، سیدمحمد هاشمی، عدنان مومنین، سعید ناصری نژاد، عادل حمودی، مهدی مقدم، رسول عباسیان پور اعضای گروه تواشیح «مصباح الهدی آبادان» در محفل انس با قرآن ماه مبارک رمضان در محضر مقام معظم رهبری را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایکنا خوزستان، گروه تواشیح مصباح‌الهدی آبادان رتبه اول رشته مدیحه‌سرایی را در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به دست آورد.

انتهای پیام

captcha