نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در ماهشهر اعلام شد
کد خبر: 3715031
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در ماهشهر اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ با برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر ماهشهر، نتایج آن اعلام شد.

نتایج مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در ماهشهر اعلام شد

علی اصغر ارشدی‌فر گاموری مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: این مسابقات در روز شنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور 74 نفر از قاریان و حافظان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی در ادامه به معرفی نفرات برتر پرداخت و گفت: در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان حسن دریساوی، خلیل قنبری و جبار کاظمی اصل و بخش بانوان سکینه دریساوی رتبه‌های برتر را کسب کردند. همچنین در رشته قرائت ترتیل نعمت‌الله عساکره، حامد عباسی و جلیل زنگوئی و در بخش بانوان سکینه رضوی پور و الهام آرش نیا حائز رتبه برترشدند؛ همچنین در رشته دعاخوانی بخش آقایان حسین غانمی، یاسین پورحسینی و مجتبی تنگسیری و در بخش بانوان زهرا سواری، فرنگیس پرتو و خیریه دریس مقام‌های برتر را کسب کردند. در رشته اذان محمد عبادپناه و عبدالرضا مجدم حائز رتبه برتر شدند.

ارشدی فر گاموری افزود: در رشته حفظ پنج جزء مصطفی عساکره و امین عساکره و در بخش بانوان نادیا ابراهیمی آرا و سوسن عبیداوی،‌ در رشته حفظ 10 جزء محمدعلی عساکره و محمد مقدم و در بخش بانوان امل عبیداوی و فاطمه عبیداوی ودر رشته حفظ 20 جزء میلاد آلبوغبیش و حفظ کل آقای محمد فلاحی نفرات برتر این مسابقات شدند.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر عنوان کرد: داوری این مسابقات در بخش آقایان دکتر سعید رحمانیان، یحیی آلبوغبیش و حجت‌الاسلام سیدنزار پورموسوی و در بخش بانوان رویا خیراللهی جابری، خانم مهدوی تبار و خانم خزعلی برعهده داشتند.

وی گفت: بخش معارف قرآن در رشته‌های حفظ و معارف احادیث حکمتهای 1 تا 110 نهج البلاغه؛ رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم کتاب با قرآن خوشبخت شوید؛ رشته تفسیر سوره مبارکه حجر) چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مرحله شهرستانی پنجشنبه دهم خرداد ماه ساعت 13 تا 20 به صورت الکترونیکی در پایگاه اینترنتی www.quraniran.ir بدون محدودیت زمان و مکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha