خیرین برای کمک به مردم خراسان جنوبی بشتابند
کد خبر: 3715073
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

خیرین برای کمک به مردم خراسان جنوبی بشتابند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی مشکلات زیادی از جمله خشکسالی و شرایط اقتصادی وجود دارد، افزود: در این راستا خیرین باید برای کمک به مردم خراسان جنوبی بشتابند و مردم را یاری کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، امروز26 اردیبهشت در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور و مدیر و دبیران ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: نماز خواندن با اقامه نماز متفاوت است. 

خیرین پرشتاب در کمک به محرومین خراسان جنوبی باشند

وی با بیان اینکه در برخی از روایات معنی اقامه را به تعبیر الصلاه عمود دین نامیده‌اند که همه امور متکی به آن است، افزود: ستون ساختمان تنها خود نیست، بلکه باری را بر دوش دارد که تمام آن متکی بر آن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه در نظام خلقت فلسفه وجودی انسان و خلقت برای عبودیت است، هیچ لحظه‌ای از لحظات زندگی انسان نباید خارج از عبودیت باشد .

عبادی به جایگاه نماز اشاره  و تصریح کرد: باید همه امور متکی به نماز باشد و اقامه نماز آن است که جایگاه نماز در همه اعمال، کار، تلاش و امور سیاسی و اجتماعی برای خدا باشد .

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی مشکلات زیادی از جمله خشکسالی و شرایط اقتصادی وجود دارد، افزود: در این راستا خیرین باید برای کمک به مردم خراسان جنوبی بشتابند و مردم را یاری کنند .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: در این راستا هر چند از جهت اقتصادی  دست مردم خراسان جنوبی خالی است، اما از نظر ایمانی مردمی سرشار از ایمان دارد.

عبادی اظهار کرد:  در دنیای آخرالزمان وقتی موفق هستید که مسجدی در تراز مسجدی  پیغمبر بنا کرده و آن را بسازید و این در دنیای امروز کمبودی است که شما باید جبران کنید .

انتهای پیام

captcha