توجه به پاکیزگی مساجد با مشارکت مردم امکانپذیر است
کد خبر: 3715079
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

توجه به پاکیزگی مساجد با مشارکت مردم امکانپذیر است

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه توجه به پاکیزگی مسجد با مشارکت مردم امکانپذیر می شود، گفت: توجه به پاکیزگی مساجد از جمله اقداماتی است که هر سال با مشارکت مردم و مسئولان استان انجام می‌شود.

مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دین و علم هستند

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، امروز، 26 اردیبهشت ماه در مراسم غبارروبی مسجد جامع اظهار کرد: این اقدام به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در دهه بهداشت و غبارروبی مساجد انجام شده است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد و توجه به پاکیزگی آن افزود: توجه به پاکیزگی مساجد از جمله اقداماتی است که هر سال با مشارکت مردم و مسئولان استان انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام کاوه با اشاره به اینکه آیین غبارروبی و عطرافشانی مساجد سنندج هر‌ ساله در دهه سوم ماه پر فضیلت شعبان انجام می‌شود، اعلام کرد: با انجام دادن این عمل فضای مساجد برای انجام اعمال عبادی در ماه پربرکت رمضان برای نمازگزاران آماده می‌شود.
وی از مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دین و علم نام برد و بیان کرد: مساجد به‌عنوان پایگاه مستحکم برای هدایت جوانان به دین مبین اسلام،نقش بسزایی در نهادینه کردن این امر دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در پایان با اشاره به فضاسازی مناسب مساجد یادآور شد: باید فضای این اماکن الهی به گونه‌ای آراسته باشد تا جوانان را به حضور ترغیب کند.
انتهای پیام

captcha