فیلم‌های منتخب مسابقه «هر شهروند یک فیلم کوتاه» در اصفهان اکران شد
کد خبر: 3715150
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

فیلم‌های منتخب مسابقه «هر شهروند یک فیلم کوتاه» در اصفهان اکران شد

گروه فرهنگی- رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اکران 67 فیلم مسابقه ملی «هر شهروند یک فیلم کوتاه» در اصفهان خبر داد.

فیلم‌های منتخب مسابقه «هر شهروند یک فیلم کوتاه» در اصفهان اکران شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اشاره به ارسال فیلم‌های کوتاه از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: 67 فیلم انتخاب و به مدت سه روز در 7 سالن در شهر اصفهان اکران شد.
وی با اشاره به نظرسنجی شهروندان در خصوص اسامی فیلم‌های کوتاه گفت: «شهردار خدمتکار» به کارگردانی فاطمه محب محمدی، «نصف مال من نصف مال تو» به کارگردانی رامین عباس‌زاده و «آب» به کارگردانی محمدمهدی سیامکی از اصفهان، «درخت مه» به کارگردانی عباس آقاخانی از تهران، «یک روز من یک عمر او» به کارگردانی رضا رادپور از مشهد ، «رمپ» به کارگردانی سید علیرضا میراللهی از یزد و «شهر ما، خانه ما» به کارگردانی رامین عباس‌زاده از تبریز از جمله اسامی برترین فیلم‌های کوتاه انتخاب شده هستند.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات به صاحبان اثر جوایز نفیسی اهدا شد.
وی حساس کردن مردم در مسائل شهروندی را از رویکردهای اصلی در برگزاری مسابقه ملی «هر شهروند یک فیلم کوتاه» اعلام و تصریح کرد: فیلم‌های کوتاه تأثیر به‌سزایی در مخاطبان می‌گذارد و امیداوریم در سال‌های آینده شاهد ارسال آثار هنری هر چه بهتر از سوی شهروندان باشیم.

انتهای پیام

captcha