۸۰ درصد فرهنگیان لرستان عضو بسیج هستند
کد خبر: 3715156
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
سپهوند:

۸۰ درصد فرهنگیان لرستان عضو بسیج هستند

گروه اجتماعی- مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری کارگاه‌های مقابله با جنگ نرم برای معلمان لرستان اشاره و افزود: ۸۰ درصد معلمان لرستان بسیجی هستند.

۸۰ درصد فرهنگیان لرستان بسیجی‌اند

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدکریم سپهوند، مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، به فعالیت ۲۸ هزار فرهنگی در دستگاه تعلیم و تربیت لرستان اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد معلمان لرستان بسیجی هستند.
وی با تاکید بر حضور نخبگان در شورای راهبردی بسیج فرهنگیان، یکی از دغدغه‌های فرمانده سپاه لرستان را اجرای برنامه‌های تربیتی و روشنگری بدون دخالت مسائل حزبی و جناحی و در جهت تعالی معلمان ذکر کرد.
سپهوند در خصوص اهداف برگزاری جلسات بصیرتی و روشن‌گری توسط بسیج فرهنگیان گفت: این برنامه‌ها به‌منظور تعمیق باورهای دینی و بصیرت سیاسی و دینی معلمان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به اجرای کارگاه‌های فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی برای فرهنگیان اشاره و افزود: با توجه به تاثیرگذاری که معلم بر دانش‌آموزان اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها کردیم، این در حالی است که تاثیرگذاری کلام معلمان بر دانش‌آموزان بالاست.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری کارگاه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن، عنوان کرد: در این راستا کارگاه‌های توانمندسازی بسیج فرهنگیان برای معلمان خصوصا معلمان دوره دوم متوسطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha