شماره ششم فصلنامه «منهای نفت» منتشر شد
کد خبر: 3715158
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
از سوی بسیج سازندگی؛

شماره ششم فصلنامه «منهای نفت» منتشر شد

گروه اقتصاد ــ شماره ششم فصلنامه «منهای نفت؛ ویژه‌نامه معرفی ستارگان اقتصاد مقاومتی» از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور منتشر شد.

شماره ششم فصلنامه «منهای نفت» منتشر شد

به گزارش ایکنا، مهم‎ترین مطالبی که در این شماره مورد اشاره قرار گرفته است شامل «هشت هزار هکتار زیر کشت گلرنگ»، «پول سازی از فارفان تا اراضی»، «رسیدگی به 400 هکتار باغ گردوی آفت زده»، «وقتی پادگان کارگاه شد»، «حمایت از پرورش قارچ تا صنایع دستی و تبدیلی»، «زندگی زیر سقف امن»، «کاهش چهارصد هزار نهال بادام شیرین هدیه به روستائیان»، «200 هزار فرصت شغلی با کار تعاونی»، «غول آهنی ساخت دست بسیجیان»، «تاکستان به جای باغ مرده زردآلو» و «آب آبادانی می‌آورد» است.
«مبارزه شیمیایی با ملخ‎های مراکشی»، «از کار در تهران تا اشتغال‌‎زایی در نور»، «لبخند روی لبان روستائیان نشست»، «سبزینگی بیابان‎ها؛ راهکاری برای ریزگردها»، «اشتغال‎زایی در خیریه»، «شوری زدایی و تبدیل به زمین‎های حاصلخیز»، «می‌شود و می‎توانیم»، «قدمت 950 ساله یک شغل» و «از شمال ایران تا غرب آفریقا» دیگر مطالبی هستند که در این شماره منتشر شده‌اند.
یادآور می‎شود فصلنامه «منهای نفت؛ ویژه‌نامه معرفی ستارگان اقتصاد مقاومتی» به مدیرمسئولی و سردبیری فرشاد عالی و دبیری جعفر پاکزاد، از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام

captcha