اجرای طرح‌های «با قرآن در رمضان» و «بینات 21» در استان مرکزی
کد خبر: 3715285
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
شفیعی خبر داد:

اجرای طرح‌های «با قرآن در رمضان» و «بینات 21» در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی – حجت الاسلام شفیعی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح «با قرآن در رمضان» در 12 شهرستان استان و طرح «بینات 21» در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، طرح «با قرآن در رمضان» همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان یعنی 27 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان این ماه شریف ادامه دارد.

اجرای طرح‌های «با قرآن در رمضان» و «بینات 21» در استان مرکزی
حجت الاسلام محمد رضا شفیعی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این‌باره گفت: طرح با قرآن در رمضان در 12 شهرستان استان ویژه ماه مبارک رمضان اجرا می‌‌شود که در همه شهرستان ها محافل به صورت خودجوش و مردمی در مساجد، حسینیه‌ها و جلسات محلی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دارالقرآن‌الکریم استان مرکزی نیز برای اجرای این طرح اعتباری را در نظر گرفته است و تمام هدف ما این است که جوانان و نوجوانان در راستای عمل به مفاهیم قرآن قدم بردارند که انس جوانان با این مصحف شریف آنان را از آسیب حفظ خواهد کرد.
حجت الاسلام شفیعی همچنین گفت: طرح بینات 21 از امروز پنجشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در استان مرکزی اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح بینات 21 ویژه افراد 15 سال به بالاست، در این طرح جامعه مخاطب، ترجمه و تفسیر سوره مبارکه«قصص» را مطالعه کرده و در آزمون کتبی شرکت می‌کنند که در مجموع 12 جلسه در سراسر استان در طول ماه مبارک رمضان توسط اساتید به نام این حوزه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام شفیعی افزود: این طرح در قالب کلاس 25 نفره برگزار می‌شود. سال گذشته 300 نفر در طرح شرکت کردند که پس از اخذ نمره قبولی گواهی‌نامه پایان دوره دریافت کردند.
انتهای پیام

captcha