بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمانان، کانون وحی و پایتخت معراج حضرت ختمی مرتبت(ص) است
کد خبر: 3715291
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
آیة‌الله دری نجف‌آبادی:

بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمانان، کانون وحی و پایتخت معراج حضرت ختمی مرتبت(ص) است

گروه معارف - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمانان، کانون وحی، قلب فلسطین و پایتخت معراج حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) است و نباید دستخوش سیاست‌های سلطه‌گرایانه اسرائیل شود.

بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمانان، کانون وحی و پایتخت معراج حضرت ختمی مرتبت(ص) است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه در دیدار با یوری کوال تمنیکوبسکی راهب مسیحی اهل کشور روسیه، در اراک گفت: فلسطین مسئله اصلی جهان محسوب می‌شود و در صورتی که پیروان ادیان الهی نسبت به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم این کشور به خصوص انتقال پایتخت اسرائیل از تل آویو به بیت‌المقدس بی‌تفاوت باشند، بدون شک در آینده‌ای نزدیک دامنه ظلم و ستیز اسرائیل همه جهان را فراخواهد گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمانان، کانون وحی، قلب فلسطین و پایتخت معراج حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) است و نباید دستخوش سیاست‌های سلطه‌گرایانه اسرائیل شود.
امام جمعه اراک اظهار کرد: نام پر افتخار ایران اسلامی همواره در حمایت از حق، عدالت، انزجار و نفرت از ظلم و سیاهی به خصوص جنایت‌های اسرائیل علیه ملت فلسطین در تارک دنیا می‌درخشد و انتظار می‌رود پیروان حضرت مسیح(ع) نیز نسبت به این مهم با مسلمانان متحد شوند.
وی گفت: حمایت از مظلومان جهان از آرمان‌های نظام اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و ملت ایران نیز همواره گوش به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند. بر اساس آموزه‌های قرآن کریم و دیگر کتب مقدس الهی، خداوند همه انسان‌ها را آزاد و یکسان آفریده است و هیچ کس از دیگری برتری ذاتی ندارد.
راهب مسیحی نیز در این دیدار گفت: آرمان‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران همواره مورد حمایت آزادی‌خواهان جهان قرار دارد. فرهنگ باستانی ایرانیان از دیر باز سرآمد بوده و ملت و دولت روسیه نیز از رهبران دینی این کشور حمایت می‌کند.
وی ادامه داد: نظام صهیونیستی اسرائیل بر اساس سوء تعبیرهایی شکل گرفته و مردم نقاط مختلف جهان باید مقابل ظلم‌و‌ستم این رژیم غاصب وحدت رویه پیشه کنند.
این راهب مسیحی اهل کشور روسیه افزود: اسرائیلی‌ها نه تنها با مسلمانان در جنگ و ستیز هستند بلکه خود را از مسیحیان و دیگر ادیان الهی بالاتر می‌دانند که این مهم در همه ادیان الهی مورد نکوهش قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha