مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ایران، ام المسابقه قرآن جهان اسلام است
کد خبر: 3715311
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ایران، ام المسابقه قرآن جهان اسلام است

گروه فعالیت‌های قرآنی - یک حافظ قرآن کریم گفت: حمایت‌های بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب از فعالیت‌های قرآنی و سرمایه گذاری بزرگ سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم این مسابقات را به بزرگ‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام مبدل کرده است.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ایران، ام المسابقه قرآن جهان اسلام است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مصطفی اصفهانیان با حضور در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان که در جوار حرم مطهر امامزاده سلطانعلی محمد بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان  برگزار شد، اظهار کرد : برگزاری مسابقه بین‌المللی قرآن کریم توسط جمهوری اسلامی بسیار باشکوه برگزار می‌شود و در دنیای اسلام بی نظیر و کم نظیر است که این رویداد به برکت حمایت‌های مقام معظم رهبری(دامت برکات) در چنین سطحی برگزار می‌شود.
وی افزود: بابت داشتن رهبری فرزانه و قرآنی خداوند را شکر می‌کنم زیرا که ایشان همیشه حامی فعالیت‌های قرآنی همچون برپایی محافل قرآنی و مسابقات قرآنی بوده و هستند و اگر حمایت‌های ایشان نبود، قرآن مهجور می‌ماند.
مصطفی اصفهانیان بیان کرد: حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری(دامت برکات) و سرمایه گذاری بزرگ سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم این مسابقات را به بزرگ‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام مبدل کرده است.
وی افزود: بنده 4 دوره افتخاره داشتم تا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی در کشورهای مختلف دیگر حضور پیدا کنم و باید این نکته را متذکر شوم که سرمایه گذاری عظیمی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برای برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی انجام می‌شود به خصوص در سال‌های اخیر باعث شده تا این مسابقات در جهان اسلام بی‌نظیر و کم‌نظیر شود.
دارنده رتبه برتر دوره سی و پنجم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ادامه بیان کرد: میهمانان، شرکت کنندگان و داوران خارجی که در این مسابقات شرکت می‌کنند همواره به بزرگی و شکوه این مسابقات اذعان کرده‌اند، به گونه‌ای که سال گذشته یکی از داوران خارجی این مسابقات را ام المسابقات جهان اسلام نامید.
مصطفی اصفهانیان در ادامه به نقش و جایگاه این مسابقات اشاره کرد و گفت: همچنین برگزاری این مسابقات باعث شده تا باحضور قاریان و حافظان قرآن کریم در ایران و در این مسابقات تبلیغاتی که توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای تخریب آن انجام می‌دهند، خنثی شود و چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان معرفی شود.
وی در ادامه گفت: بنده جا دارد از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به خاطر حمایت‌هایی که از بنده کرده‌اند و همچنین از مدیر اداره اوقاف و امور خیریه کاشان نیز به خاطر فراهم کردن زمینه برای انجام فعالیت‌های قرآنی در شهرستان کاشان تشکر و قدردانی کنم.
انتهای پیام

captcha