رمضان شفاخانه امراض روحی است
کد خبر: 3715341
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

رمضان شفاخانه امراض روحی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با ابراز اینکه رمضان شفاخانه خوبی برای بیماری‌های روحی است، گفت: باید دل‌ها را آماده کرد، درست قدم برداشت و فعل خواستن را در این ماه تفسیر کرد.

رمضان شفاخانه امراض روحی است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علی اصغر شهیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک صبح امروز، 27 اردیبهشت در ویژه برنامه افتتاح کلاس‌های ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه مهمانی خدا دانست و افزود: برای شکر این مهمانی باید واجبات را به بهترین شکل انجام داد.
وی با ابراز اینکه شخص مهمان وقتی قصد مهمانی رفتن کرد، ابتدا ایرادات خود را برطرف می‌کند و جلو آینه رفته و خود را به زیبایی می‌آراید و با زیبندگی به مهمانی می‌رود، گفت: در مهمانی خدا هم لازم است حواسمان کاملاً جمع باشد تا با اعمالمان صاحبخانه را از خود ناراضی نکنیم و به زیباترین شکل در این مراسم حاضر شویم.
این مقام مسئول با تصریح اینکه نگاه خدا در این ماه به بندگان بیشتر است، ادامه داد: باید رمضان را مغتنم بشماریم و از فرصت‌های پیش رو در این ماه بهره کافی را ببریم.
وی با ذکر روایتی از علامه حسن زاده آملی دهان را باب الله دانست که باید صادرات و واردات آن را کنترل کرد و اضافه کرد: در رمضان همه اعضا و جوارح آدمی باید روزه باشد مانند دهان که باید به خوبی از آن مراقبت کرد.
شهیری با تصریح اینکه رمضان شفاخانه خوبی برای بیماری‌های روحی است، گفت: باید دل‌ها را آماده کرد، درست قدم برداشت و فعل خواستن را در این ماه تفسیر کرد.
وی با بیان اینکه اگر خدا بخواهد دشمن را زمین گیر کند، مانند واقعه طبس شن‌های بیابان را مأمور خود می‌کند، اذعان کرد: ما خدا را داریم، باید از او مدد بگیریم و به خدا پناه ببریم.
فرمانده سپاه قرچک در پایان اظهار داشت: اصطلاح «ما می‌توانیم» عموماً در مادیات به کار می‌رود مانند ساخت موشک که معملاً اذهان را سمت متعلقات دنیایی می‌برد؛ اما در واقع در معنویت باید گفت که «ما می‌توانیم البته اگر بخواهیم» ما به راحتی می‌توانیم بینی شیطان را به خاک بمالیم.

محمد فرخی

انتهای پیام

 

captcha