خردجمعی در سیاستگذاری برنامه‌های دینی نقش اساسی دارد
کد خبر: 3715358
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

خردجمعی در سیاستگذاری برنامه‌های دینی نقش اساسی دارد

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ضمن تأکید بر لزوم مشورت برای اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی و شناخت ظرفیت‌های موجود سطح شهرستان برای برگزاری برنامه‌ها گفت: خردجمعی در سیاستگذاری برنامه‌های دینی نقش اساسی دارد.

خردجمعی در سیاستگذاری برنامه‌های دینی نقش اساسی دارد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در شصت و نهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت های دینی شهرستان با حضور اعضای ستاد و رؤسای ادارات امروز، 27 اردیبهشت ماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیش روداشتن ماه مبارک رمضان، جلسه ستاد شئون این ماه به ماه مبارک رمضان اختصاص یافت.
وی ماه رمضان یکی از فرصت های تبلیغی بی نظیر برای اشاعه فرهنگ اسلامی دانست و افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی قروه با اعزام ۲۰۰ مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان در این ماه مبارک گام مهمی را در این زمینه برداشته است.
رئیس تبلیغات اسلامی قروه ضمن تأکید بر لزوم مشورت برای اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی و شناخت ظرفیت‌های موجود سطح شهرستان برای برگزاری برنامه‌ها بیان کرد: خرد جمعی، در سیاستگذاری برنامه‌های دینی نقش اساسی دارد.
وی بیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی بسیاری از جانب اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار می‌شود که در این راستا همکاری سایر ادارات و ارگان ها همچون شهرداری برای اجرای ۳۰ جلسه برنامه جشن رمضان در پارک رضوان این شهرستان ضروری است.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به اعزام روحانیون به روستاها یادآور شد: در این مدت باید دهیاران و شوراهای روستاها آمادگی لازم برای همکاری با مبلغان اعزامی را داشته باشند که به امید خدا در یک جلسه توجیهی با حضور دهیاران و هیات امناهای مساجد سطح شهرستان مطالب به مخاطبان ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha