ماه رمضان فرصتی برای تبیین مفاهیم اسلامی در جامعه است
کد خبر: 3715366
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

ماه رمضان فرصتی برای تبیین مفاهیم اسلامی در جامعه است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان بر لزوم تبیین مفاهیم اسلامی در بین آحاد مردم جامعه اسلامی در ماه رمضان تاکید کرد.

ماه رمضان فرصتی برای تبیین مفاهیم اسلامی بین جامعه است

حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و تبیین تقوای الهی است که بر این اساس از اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای به نسبت سایر ماهها برخوردار است.
وی افزود: با توجه به ماهیت ماه رمضان و دیدگاه عرفانی و معنوی که مسلمانان به این ماه عظیم الشان دارند باید بهترین بهره را از آن در راستای تبیین و تشریح موازین اسلامی و نیز مباحث عمیق اعتقادی برد.
حجت‌الاسلام عظیمی با اشاره به لزوم توجه به امر حجاب نیز بیان کرد: در حال حاضر بی‌حجابی و بدحجابی‌هایی را در جامعه شاهد هستیم که هدف جنگ نرم دشمنان برای جوانان این مرز و بوم است.
وی عنوان کرد: بر این اساس اخلاقیات و اهمیت و ابعاد این موضوع باید برای همگان به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود که در این راستا ماه رمضان فرصت مغتنمی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان یادآور شد: ثواب کارهای خیر در ماه مبارک رمضان چند برابر ایام سال است، اعمال در این ماه از چنان فضیلتی برخوردار است که خداوند برای خواب روزه‌‌دار نیز پاداش معین کرد.
انتهای پیام

captcha