رقابت قرآنی كاركنان آموزش فنی و حرفه‌ای فارس پایان یافت + معرفی برگزیدگان
کد خبر: 3715389
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

رقابت قرآنی كاركنان آموزش فنی و حرفه‌ای فارس پایان یافت + معرفی برگزیدگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امروز، 27 اردیبهشت‌ماه با حضور 73 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد.

رقابت قرآنی كاركنان آموزش فنی و حرفه‌ای فارس پایان یافت + معرفی برگزیدگان
در مرحله شهرستانی این مسابقات که در رشته‌های اذان، ترتیل، حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار شده بود، 148 نفر از پرسنل، خانواده پرسنل و کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای فارس شرکت کرده بودند.
در مراسم افتتاحیه این مسابقات، کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس در جمع متسابقان گفت: اهمیت و جایگاه مسائل فرهنگی و اولویت امور قرآنی در رشد و تعالی انسان بر هیچ کس پوشیده نیست. وی اظهار کرد: تلاوت، قرائت و حفظ قرآن کریم دارای ارزش بسیاری است اما تدبر در قرآن و درک و فهم مفاهیم بلند این معجزه الهی و به‌کارگیری رهنمودهای الهی در زندگی بسیار با اهمیت‌تر و با ارزش‌تر است.
وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شش سال پیش از سوی شورای امور فرهنگی استان فارس به سازمان ارائه شده بود، گفت: در رقابت‌های سال‌های گذشته شرکت‌کنندگان استان فارس موفق به کسب چندین عنوان برتر کشوری شده بودند و امسال نیز امیدوارم با یاری خدا و پشت کار و همت شما عزیزان شاهد تکرار افتخارات گذشته باشیم.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در ادامه انس با قرآن و عمل به قرآن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.
در ادامه مسابقات مرحله استانی در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد و در پایان در رقابت‌های آقایان و در رشته صوت و لحن، مهدی مرادی، در رشته ترتیل، علیرضا حسنی، در رشته مفاهیم فرهاد عسکری، در رشته حفظ مصطفی بنیانی و در رشته اذان حجت دهقان حسام‌پور و در رقابت‌های بانوان در رشته مفاهیم، شورانگیز گرجیان و در رشته ترتیل حمیده جلالی حانز رتبه برتر استان شدند. همچنین در رقابت فرزندان و خانواده کارکنان در رشته نهج‌البلاغه مهدی کریمی، در رشته اذان رضا آقا شیری، در رشته حفظ پسران آقای محمد رضا شرافتی و در رشته حفظ دختران زهرا حسن شاهی به عنوان نفرات اول معرفی شدند.
یادآور می‌شود، نفرات برتر استان فارس به مسابقات منطقه‌ای که تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha