شهروندان یزدی غیرحضوری حافظ قرآن کریم می‌شوند
کد خبر: 3715394
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

شهروندان یزدی غیرحضوری حافظ قرآن کریم می‌شوند

گروه فعالیت های قرآنی- رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از آغاز بکار مرکز حفظ مجازی آموزش قرآن کریم همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در محل بقعه پیر علم یزد خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین کاظمی، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در آیین افتتاحیه مرکز حفظ مجازی آموزش قرآن کریم همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در محل بقعه پیر علم یزد خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام در این مرکز به صورت مجازی با ارسال پیامک و از طریق تماس با افراد متقاضی صورت خواهد گرفت که 10 کارشناس قرآنی در این طرح مشارکت دارند.

کاظمی افزود: اولویت حفظ مجازی در جزء 30 قرآن کریم است و از طریق این مرکز همه استان یزد پوشش داده خواهند شد.

وی ادامه داد: این مرکز ظرفیت آموزش تا سه هزار نفر را دارد و از فضای تلفن و فضای مجازی جهت آموزش برای ثبت نام بهره گیری شده است و در آینده از طریق مجازی نیز امکان تماس خواهد بود.

کاظمی افزود: طریقه گزینش کارشناسان نیز بدین گونه بوده که از بین 29 نفر حافظ قرآن افرادی که دارای روابط عمومی و دوره های این رشته را گذرانده بودند و در نهایت گزینش شدند، انجام شد که 9 نفر خانم و یک نفر آقا را شامل می شود.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: حضور در این کلاس ها با پرداخت ماهیانه شش هزار تومان امکان پذیر است و در ماه مبارک رمضان و جهت حفظ 30 قرآن کریم ثبت نام به صورت کاملا رایگان و جهت همه رده های سنی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح حفظ مجازی قرآن کریم می توانند با آسان ترین روش و به صورت غیرحضوری و جهت حفظ جزء 30 قرآن به صورت کاملا رایگان عدد 30 به شماره 1000011435110 ارسال کنند تا کارشناسان با آنها تماس حاصل نمایند، همچنین به 30 نفر جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد و مشاوره تخصصی رایگان نیز در طول اجرای طرح در زمینه حفظ قرآن به تمامی شرکت کنندگان ارائه می شود.

انتهای پیام

captcha