آغاز به‌کار نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی لرستان
کد خبر: 3715403
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

آغاز به‌کار نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی لرستان

گروه فرهنگی ـ در اولین روز از ماه مبارک رمضان چهارمین نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی لرستان در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 27 اردیبهشت در حاشیه برپایی این نمایشگاه، با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، با ارائه بیش‌از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و نرم‌افزار حوزه قرآن و عترت با تخفیف ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: این نمایشگاه در اولین روز از ماه مبارک رمضان، با ارائه کتب با تخفیف ۴۰ درصد آغاز به کار کرده و تا نیمه‌های ماه مبارک رمضان، برپا خواهد بود.
وی با اشاره به اجرای طرح تعویض کتب کهنه قرآن‌کریم با مصحف شریف نو، عنوان کرد: این طرح در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.
احمدی در رابطه با برنامه‌های گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ماه مبارک رمضان امسال، اضافه کرد: مانند روال سال‌های قبل در طول ماه مبارک رمضان محافل و مجالس جامع انس با قرآن‌کریم و مجالس تفسیر قرآن‌کریم در شهرستان‌های استان و با محوریت روستاهای محروم بزرگ و دارای جمعیت بالا، برگزار خواهد شد که در این راستا از قاریان برتر استان و کشور بهره گرفته خواهد شد.
رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در این راستا سعی شده که در محافل انس با قرآن‌کریم از قرائت قاریان استانی و کشوری، مداحی مداحان، شاعران استانی بهره گرفته شده و مسابقات فرهنگی و مذهبی در قالب محافل انس با قرآن‌کریم برگزار شود.

انتهای پیام

captcha