برپایی ایستگاه‌ نقاشی و قصه‌گویی با موضوع آزاد‌سازی خرمشهر
کد خبر: 3715404
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

برپایی ایستگاه‌ نقاشی و قصه‌گویی با موضوع آزاد‌سازی خرمشهر

گروه فرهنگی ـ مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری لرستان از برپایی ایستگاه‌های نقاشی، ادبی و قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان ته‌مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در استان خبرداد.

برپایی ایستگاه‌های نقاشی و قصه‌گویی با موضوع آزاد‌سازی خرمشهر در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، کانون پرورش فکری کودکان در لرستان ایستگاه‌های نقاشی، ادبی و قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.
کمال گلمرادی، مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان گفت: به‌مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی تدارک دیده است و در تمامی مراکز فرهنگی و هنری استان فضاسازی متناسب با سالروز آزادسازی خرمشهر ایجاد شده است.
وی به برگزاری ایستگاه ادبی اشاره کرد و افزود: ایستگاه ادبی با محوریت آزادسازی خرمشهر، وقایع و رویدادهای سوم خرداد در حوزه کودکان برپا می‌شود.

گلمردای به برگزاری ایستگاه نقاشی اشاره کرد و ادامه داد: این ایستگاه با موضوع آزادسازی خرمشهر در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با تاکید بر قصه‌گویی مربیان عنوان کرد: مربیان از روی کتاب‌های دوران دفاع مقدس رویدادها و وقایع آزادسازی خرمشهر را برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کنند.
گلمرادی اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها کودکان و نوجوانان با عکاسی و نقاشی‌های دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند و با گل سفال کتیبه‌های مربوط به سوم خرداد را نیز می‌سازند.

انتهای پیام

captcha