برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در لرستان
کد خبر: 3715413
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در لرستان

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان گفت: این یادواره‌ها در سایر مناطق و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز، 27 اردیبهشت در مراسم معارفه مسئولان جدید سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی لرستان، گفت: بسیج نمادی از کلید واژه‌های برتری، سروری، یاری‌گری و جهادگری است که هر کدام دریایی معنا را با خود به همراه دارند.
وی افزود: درک حضور در کنار رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در ایام نوجوانی و دانش‌آموزی را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانم.
احمدی بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی را یک روحیه و تفکر در آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها با صلابت ورود کرده و هرجا نشانی از بسیج باشد جهادگری و ایثارگری در آن هویداست.
وی بسیج را صداقت، شجاعت، رشادت، شهامت، عشق و معنویت معنا کرد و ادامه داد: ما در حکومت مبتنی‌بر ولایت فقیه زندگی می‌کنیم و وجود مقام معظم رهبری به‌عنوان الگوی عملی بسیجیان باعث شده تا در افق ۱۴۰۴ شاهد ایرانی آباد و آزاد با قدرت اول علمی، اقتصادی و فناوری در منطقه باشیم.
احمدی منویات حکیمانه رهبر انقلاب را نقشه راه مدیران برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در نظام تعلیم و تربیت سربازانی خوبی برای رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

کسب عنوان خادم برتر لرستان  در اعزام راهیان نور

وی با بیان این‌که اعتقاد دارم عزم و اراده بسیج و سپاه بود که توانست قدرت‌های شرق و غرب را در نبردی ناجوانمردانه زمین‌گیر کند، ادامه داد: معتقدم هرگاه کاری ارزشی و جهادی صورت گیرد توسط کسانی صورت می‌گیرد که در کارشان هدف، تعصب و احساس رسالت داشته باشند و این مؤلفه‌ها را می‌توان در وجود بسیجیان مشاهده کرد.
محمد حسین احمدی در ادامه به کسب عنوان خادم برتر کشور در اعزام راهیان نور در دو سال اخیر اشاره کرد و اضافه کرد: با همدلی و تعامل اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور ادامه می‌دهیم و به‌دنبال ارتقای کمی و کیفی این اردوها هستیم.
وی با بیان این‌که اردوی راهیان نور یکی‌از راه‌های مقابله با تهاجم نرم فرهنگی دشمن است، مهم‌ترین فصل مشترک آموزش و پرورش و بسیج را بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی برشمرد و گفت: در آموزش و پرورش به‌دنبال تربیت معلمانی هستیم که دانش و بینش را به‌صورت توامان داشته باشند.
وی در ادامه به برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: این یادواره‌ها در سایر مناطق و شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha