رعایت شان و حرمت روزه داران در انظار عمومی الزامی است
کد خبر: 3715420
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
رئیس کل دادگستری گیلان:

رعایت شان و حرمت روزه داران در انظار عمومی الزامی است

گروه اجتماعی- سیاوش پور، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای روحانی و انتشار معنویت در همه سطوح جامعه را از ثمرات این ماه بیان کرد و متذکر شد: با روزه داری عموم مردم در این ماه رعایت شان و حرمت روزه داران در انظار عمومی الزامی است.

به گزارش ایکنا از گیلان، احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز، 27 اردیبهشت در نشست تعامل حقوقی و قضایی با فرماندهان نیروی انتظامی استان که به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برگزار شد، این ماه را ماه بندگی خدا عنوان کرد و گفت: بهترین عبادت و بندگی گره گشایی از کار خلق خداست.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حوزه امنیت و قضاوت خدمت رسان مردم می باشند، ابراز امیدواری کرد: کارکنان هر دو دستگاه با حلول ماه رحمت الهی بیش از پیش مهربانی و مدارا با مردم را در دستور کار خود قرار داده و با روی گشاده در طلب برکات این ماه گام بردارند.

رعایت شان و حرمت روزه داران در انظار عمومی الزامی است

رئیس شورای قضایی گیلان، ابلاغ اوراق قضایی را یکی از مهم ترین مراحل فرآیند دادرسی دانست و تصریح کرد: ابلاغ این اوراق در گذشته بر عهده نیروی انتظامی بوده است و اکنون با بهره گیری از سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه حدود 60 درصد از این اوراق در استان گیلان به صورت الکترونیکی ارسال می شود.

سیاوش پور، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای روحانی و انتشار معنویت در همه سطوح جامعه را از ثمرات این ماه بیان کرد و متذکر شد: با روزه داری عموم مردم در این ماه رعایت شان و حرمت روزه داران در انظار عمومی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچون سال های گذشته با هنجارشکنان و کسانی که حرمت روزه داری در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند در چارچوب قانون برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری گیلان، از اختصاص شعب ویژه ای در دادسراها و دادگاه ها برای رسیدگی سریع تر به انحرافات و جرائم اخلاقی و تخلفات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی درباره ارائه خدمات به مسافران و معذوران از روزه داری در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده مطابق ضوابط و مقررات به برخی از واحدهای عرضه مواد غذایی و خوراکی مجوز داده شده است تا با رعایت مقررات لازم در این ماه فعال بوده و به ارائه خدمات بپردازند.

انتهای پیام

captcha