سی و دومین محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای اسلام برگزار شد
کد خبر: 3715454
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

سی و دومین محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای اسلام برگزار شد

گروه جهاد و حماسه ــ ‍ سی و دومین محفل ماهانه هیئت فرزندان شهدای اسلام همچون سنوات قبل برای تجلیل از یادگاران شهدایی که اردیبهشت‌ماه آسمانی شده‌اند، برگزار شد.

رد نشود//

 به گزارش ایکنا، فرزندان شهدا، برای سرسلامتی و همدردی منتظر هیچ ارگان و نهادی نیستند و بیش از سه سال است هرماه بضاعت اندک خود را صرف هماهنگی این تجدید دیدار و گردهمایی می‌کنند تا پرچم یا حسین(ع) که از پدرانشان گرفته‌اند، همچنان استوار و پابرجا بماند که مبادا پدران و مادران و همسران شهدا غربت یاد عزیران‌شان را در پیچ و خم نامهربانی‌ها بیش از این لمس کنند.
این مراسم با مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع)، حاج مجید شعبانی و حاج محمد اشراقی شروع شد، پس از آن مقیمی، استاندار تهران در خصوص ادای دین به خون شهدا و تلاش برای افزون نمودن کرامت خانواده‌های شهید و عزت گذاشتن به فرزندان شهدا به ایراد سخنرانی پرداخت.

 رد نشود//سی و دومین محفل ماهانه هیأت فرزندان شهدای اسلام برگزار شد

 سپس فاطمه افشاریان فرزند شهید و از چهره‌های شاخص ادب و شعر کشور به عنوان مجری برنامه از امیر سرتیپ خلبان قربانی فرمانده محترم هوانیروز ارتش دعوت کرد تا به عنوان سخنران اصلی مراسم ایراد سخنرانی کند.

او به تحسین این اتفاق مبارک بزرگترین اجتماع خانواده‌های شهید و ایثارگر پرداخته و قدرت بالای دفاع نظامی کشور را پیروی از خواست شهدا دانست؛ همچنین از هدایتگری رهبر معظم و یاد و خاطره همرزمان شهید ارتش نیز صحبت کرد.

رد نشود//سی و دومین محفل ماهانه هیأت فرزندان شهدای اسلام برگزار شد

این مجلس مزین به حضور مسئولان لشکری از قوای ارتش جان برکف بوده و همچون همیشه خانواده‌های شهید و جانبازان گرانقدر از انقلاب تا جنگ تا مدافعین حرم و تیپ فاطمیون با حضور خود جلوه‌ای صدچندان بخشیدند. موعد تجلیل از خانواده‌های بزرگوار شهدا، امیرسرتیپ قربانی، سردار محسن انصاری، امیر گلفام(جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح)، جلالی (مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران)، فرهادی (فرماندار تهران) و شهریور (فرماندار شمیرانات)، تقی پور (مشاور و مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران)، سردار طلایی و.. که میهمانان فرزندان شهدا بودند از طرف خادمان هیئت، طاق شال‌های متبرک به امامزاده صالح را تقدیم خانواده‌های شهدای اردیبهشت‌ماه کردند و در پایان همه حاضران بر سفره اطعام هیئت، افطار اولین روز ماه مبارک رمضان را میهمان فرزندان شهید بودند.

رد نشود//سی و دومین محفل ماهانه هیأت فرزندان شهدای اسلام برگزار شد

 

انتهای پیام

captcha