آئین جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3715486
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
برای هشتمین سال متوالی؛

آئین جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - برای هشتمین سال متوالی آئین جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور عموم مؤمنان، روزه‌داران و عاشقان کلام وحی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، برای هشتمین سال متوالی آیین ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با حضور عموم مؤمنان، روزه‌داران و عاشقان کلام وحی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

آئین جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار می‌شود

بنابر این گزارش، عموم مشتاقان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند همه روزه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به مدت یک ساعت از ساعت 14:30 از این برنامه بهره‌مند شوند، با این توضیح که درب‌های مصلای تبریز از ساعت 13 به روی مؤمنین روزه‌دار گشوده می‌شود.
استاد رحیم وظیفه‌شعاع، علیرضا سلطانی، محمدصادق زارعان، یحیی راثی، مصطفی باحجب، ابوالفضل وکیلی، سعید وحیدی‌مهر، رضا جلیلی، جاوید عبدالهی، مهدی وحیدپناه، فرهاد مؤذن‎زاده ازجمله قاریانی هستند که در امسال صوت ترتیل‌خوانی آنان جلابخش روح و جان خواهد بود.
یادآور می‌شود، نکات تفسیری هر جزء از قرآن کریم همه روزه نیم ساعت قبل از پخش زنده ترتیل‌خوانی از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد و در میان نماز ظهر و عصر نیز نکات تفسیری و احکام برای حاضران در این آئین ارائه می‌شود.
این گزارش می‌افزاید، بنیاد خیریه مصلای اعظم امام خمینی(ره)، موسسه مهد قرآن استان، مجامع قرآنی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان، دارالقرآن کریم، ادراه کل اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام

captcha