وحدت رمز اصلی پیشبرد اهداف است/ با ظرفیت‌های استان فارس آشنایی دارم
کد خبر: 3715489
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
آیت‌الله دژکام:

وحدت رمز اصلی پیشبرد اهداف است/ با ظرفیت‌های استان فارس آشنایی دارم

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، وحدت را رمز اصلی پیشبرد اهداف دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف تبیین شده نظام اسلامی در همه ابعاد باید آحاد جامعه و مسئولان با وحدت و همدلی تلاش کنند.

وحدت رمز اصلی پیشبرد اهداف است/ با ظرفیت‌های استان فارس آشنایی دارم

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز، 28 اردیبهشت در جلسه‌ شورای اداری این استان تأکید کرد: برای رسیدن به اهداف تبیین شده نظام اسلامی در همه ابعاد باید آحاد جامعه و مسئولان دست در دست هم داشته و با وحدت و همدلی تلاش کنند.
وی افزود: در سخنان همه اشاره شد که اگر می‌خواهیم به اهداف والا برسیم باید دستمان در دست هم باشد و وحدت رمز اصلی پیشبرد اهداف است؛ وحدت و اتفاق همه مسئولان ما را به اهدافی که سالیان مکرری است در مورد آن گفت و گو می‌کنیم، نزدیک خواهد کرد.
آیت‌الله دژکام با اشاره به سخنان استاندار فارس در خصوص ظرفیت‌های مختلف این استان، تاکید کرد که انتظار مقام معظم رهبری این است که از ظرفیت‌های فارس برای ارتقای کل کشور و پیشبرد مسائل نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل استفاده شود.

با ظرفیت‌های استان فارس آشنایی دارم
امام جمعه‌ شیراز با یادآوری اینکه اهل فارس و آشنا با ظرفیت‌های این استان است، گفت: اگر این ظرفیت‌ها و استعدادها بخواهد شکوفا شود نیازمند آن است که همه تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشیم.
آیت‌الله دژکام با تصریح اینکه گاه به ناحق مسئله‌ای مطرح می‌شود که تصمیم برای انجام چنین کاری وجود ندارد، گفت: می‌دانم که به‌دلیل متانت و فرهنگی رفتار کردن مردم فارس، این‌گونه در افکار تداعی می‌شود.

خروش فارس در مسائل فرهنگی و اجتماعی دیده نمی‌شود
وی اضافه کرد: معمولا فعال را به کسانی می‌گوییم که خروش داشته باشند، خروش فارس در مسائل فرهنگی و اجتماعی دیده نمی‌شود بلکه مانند یک رود بزرگ، متین، آرام و هماهنگ و مداوم حرکت می‌کند؛ این حرکت متین و آرام باید جلوه‌گر شود تا تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در سطح بین‌المللی امکان‌پذیر باشد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد که تصمیم برای شکوفایی هرچه بیشتر فارس با استفاده از توان و ظرفیت‌ها را باید همه با هم گرفته و مسیر را با همدلی و همراهی آغاز کنیم.

در کنار دیگر مسئولان برای اعتلای نظام خواهم بود
آیت‌الله دژکام خود را سرباز نظام جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد که در هرجا کاری را بتواند در مسیر اعتلای جامعه و نظام انجام دهد، در کنار دیگر مسئولان، همراه خواهد بود.
امام جمعه شیراز ابراز امیدواری کرد که هم‌صدایی همه مجموعه‌های فکری و اجتماعی و فرهنگی سیاسی جوری نمود کند که رضایت خاطر امام زمان(عج) و رهبری را به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام

captcha