اقامه 900 نماز جمعه در کشور/ نماینده ولی فقیه نقطه وحدت در هر استانی است
کد خبر: 3715498
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
اکبری خبر داد:

اقامه 900 نماز جمعه در کشور/ نماینده ولی فقیه نقطه وحدت در هر استانی است

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از برپایی قریب 900 نماز جمعه در سراسر کشور خبر داد و آن را ظرفیت عظیم مردمی برشمرد.

اقامه 900  نماز جمعه در کشور/ که نماینده ولی فقیه نقطه وحدت در هر استانی است

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس امروز، 28 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری استان فارس که به‌منظور معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد، از اقامه قریب 900 نماز جمعه در کشور خبر داد و گفت: این نمازهای جمعه یک شبکه هماهنگ و فراگیر است که قطعاً در هدایت جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند و باید قدر آن‌ها دانسته شود.

نماز جمعه حلقه وصل مردمی است
وی، نماز جمعه را حلقه وصل مردمی و مایه زینت و آبروی جامعه دانست و گفت: اقامه نماز جمعه در جامعه اسلامی نشان بندگی است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود این نکته را یادآور شد که نماینده ولی فقیه نقطه وحدت در هر استانی است و بر لزوم وحدت مسئولان با نمایندگان ولی فقیه تأکید کرد.
وی با اشاره به انتصاب آیت‌الله دژکام به امامت جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: استان فارس با حکم رهبر معظم انقلاب و انتخاب این امام جمعه، واجد یک فضیلت علاوه بر فضایل گذشته خود شد.

انتخاب رهبری در انتصاب نماینده ولی فقیه، هوشمندانه است
اکبری با تأکید بر اینکه انتخاب مقام معظم رهبری برای نماینده خود یک انتخاب هوشمندانه است که در آن بر حفظ سرمایه‌های استان تلاش می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نوآوری‌های بیشتری را در عرصه نماز جمعه با استفاده از ظرفیت جوانان شاهد باشیم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین با اشاره به ظرفیت شورای فرهنگ عمومی، آن را ظرفیت بسیار بالایی برشمرد و گفت: با تدابیر آیت‌الله دژکام، به لطف خدا روزهای خوبی برای حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و اقشار مختلف مردم فارس شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha