ثبت 8 وقف جدید در یزد/اخذ 121 جلد سند مالکیت در سال جاری
کد خبر: 3715505
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

ثبت 8 وقف جدید در یزد/اخذ 121 جلد سند مالکیت در سال جاری

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: در سال جاری هشت وقف جدید در استان ثبت شده که در شهرستان تفت بیشترین تعداد وقف به ثبت رسیده است.

ثبت 8 وقف جدید در یزد/اخذ 121 جلد سند مالکیت در سال جاری

حجت‌الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 وقف جدید در استان به ثبت رسیده که چهار وقف در شهرستان تفت، دو مورد در ابرکوه، بافق یک وقف، اشکذر نیز یک وقف ثبت شده است.

وی با اشاره به اسکن و بارگذاری در سامانه جامع موقوفات گفت: بیش از 70 هزار برگه از موقوفات و 6 هزار برگه از رقبات در این سامانه بارگذاری شده و امسال نیز 121 جلد سند مالکیت موقوفات اخذ شذه که از لحاظ تعداد سند در کشور اول هستیم.

زارع زاده با اشاره به مستند سازی از مطالبات دستگاه های دولتی تصریح کرد: تاکنون 15 میلیارد و 700 میلیون تومان مطالبات از دستگاه های دولتی مستند سازی شده و تا پایان شهریور ماه 20 میلیارد تومان دیگر مستند سازی می شود که تاکنون دو برابر برنامه محقق شده و در این زمینه از استان های شاخص کشور هستیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: ملاقات مردمی یکشنبه هر هفته در شهرستان ها انجام می شود که تاکنون در 5 شهرستان در جمع مردم حضور یافتیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

انتهای پیام

captcha