ماه رمضان، ماه پیروزی مسلمانان بر کفر است
کد خبر: 3715512
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

ماه رمضان، ماه پیروزی مسلمانان بر کفر است

گروه سیاسی - امام جمعه سنندج ماه رمضان را ماه پیروزی مسلمان بر کفر دانست و بیان کرد: نمونه عینی این امر را در جنگ‌های مختلف صدر اسلام شاهد بودیم.

ماه رمضان، ماه پیروزی مسلمانان بر کفر است

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج، امروز، 28 اردیبهشت ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به جایگاه ماه رمضان بین مسلمانان، اظهار کرد: این ماه مبارک، ماه فتح و پیروزی مسلمانان بر کفر است.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای پاک شدن از معصیت است، افزود: در ماه پر برکت رمضان، تمام در‌های رحمت خداوند متعال بر روی مسلمانان باز می‌شود.
ماموستا خدایی، ماه رمضان را ماه صیام و قیام نام برد و عنوان کرد: در این راستا مسلمان در این ماه مبارک باید در روز‌ها با روزه‌داری و در شب با شب زنده‌داری به درگاه پروردگار متعال عبادت کنیم چرا که این اعمال از دستورات خداوند تبارک و تعالی است.
وی با تأکید بر اینکه باید با روزه‌داری احترام ماه رمضان را نگه داریم، عنوان کرد: که بنا به هر دلیلی قادر به روزه‌داری نیستند، باید با حفظ حرمت این ماه از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.
امام جمعه سنندج ماه رمضان را ماه پیروزی مسلمان بر کفر دانست و بیان کرد: نمونه عینی این امر را در جنگ‌های مختلف صدر اسلام شاهد بودیم.
وی در ادامه با اشاره به تجاوزهای رژیم بعث در ماه رمضان و در جنگ تحمیلی علیه ملت ایراناعلام کرد: ارتش رژیم بعث در این ماه با تجهیزات پیشرفته شهرها و روستاهای ما را بمباران می‌کرد و در این حملات شمار زیادی از هم وطنانمان به شهادت رسیدند.
ماموستا خدایی در پایان یادآور شد: دیکتاتور رژیم بعث سرانجام بخاطر جنایت و نسل‌کشی‌های فراوان و براساس وعده الهی به دار مکافات آویخته شد.
انتهای پیام

captcha