پخش تلاوت مشاهیر از رادیو قرآن آستان حسینی
کد خبر: 3715514
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
به مناسبت ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

پخش تلاوت مشاهیر از رادیو قرآن آستان حسینی

گروه بین‌الملل ـ رادیو قرآن آستان حسینی در دوازدهمین سال فعالیت خود، به مناسبت ماه رمضان، همه روزه تلاوت‌های جدیدی از مشاهیر قراء و قاریان این آستان پخش می‌کند.

برنامه‌ رادیو قرآن عتبه امام حسین(ع) در ماه رمضان 

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قاف؛ رادیو قرآن آستان حسینی که مقر آن در شهر کربلا قرار دارد، از پخش برنامه‌های متنوع در ماه رمضان امسال خبر داد. این شبکه رادیویی که دوازدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، در این راستا سعی دارد تلاوت‌های قرآنی جدیدی از مشاهیر قراء و قاریان آستان حسینی پخش کند.

علاءالدین حسنی، مدیر رادیو قرآن آستان حسینی تأکید کرد: رادیو قرآن با تمام امکانات خود و با برنامه‌های پربار و درخور شأن ماه رمضان به استقبال این ماه آمده است. قبل از ماه مبارک رمضان، جلسه مهمی با مشارکت نمایندگان محافل و مؤسسات قرآنی در کربلا برگزار شد و شرکت‌کنندگان به بررسی موارد متعددی همچون ارائه برنامه‌های مفید و در خور شأن این ماه و همچنین بهبود برخی از موارد با برنامه‌ریزی در فعالیت‌های قرآنی پرداختند.

حسنی افزود: رادیو قرآن آستان حسینی در ماه رمضان امسال، فعالیت خود را از ساعت 6 صبح کار به وقت محلی آغاز می‌کند و تا ساعت 12 شب به کار خود ادامه می‌دهد. این رادیو تلاش دارد تا با ایجاد یک فرصت خوب در تعامل با مخاطبان خود باشد و از سخنرانی‌های‌ علمای دینی که مشتمل بر امور فقهی مرتبط با روزه، اخلاق‌مداری و آداب روزه داران است، استفاده کند.

یادآوری می‌شود، رادیو قرآن آستان حسینی، در کربلا روی موج 100.9 FM و بر فركانس h 12604 شبکه ماهواره‌ای «نایل ست» قابل دریافت است.

انتهای پیام

captcha