گرگ های صهیونیست به دنبال نفوذ در کشورهای اسلامی هستند
کد خبر: 3715517
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
آیت الله صفایی بوشهری:

گرگ های صهیونیست به دنبال نفوذ در کشورهای اسلامی هستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ شغال های رژیم صهیونیست و گرگ های شیطان صفت دولت آمریکا به دنبال زحم زدن به پیکره کشورهای اسلامی هستند و قصد آنها نفوذ فرهنگ بیگانه غربی به درون کشورهای مسلمان است.

گرگ های صهیونیست و آمریکایی به دنبال زحم زدن به پیکره کشورهای اسلامی هستند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر (28 اردیبهشت) در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر که به همت کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) برگزار شد، با بیان اینکه تقوا کلید رستگاری و طریق جلب محبت الهی در حیات دنیایی است، اظهار داشت: شکر نعمت های خداوند سبحان توسط بندگان موجب افزونی نعمت الهی می شود.

وی با ابراز اینکه ماه رمضان ماهی است که انسان می تواند گذشته اش را جبران کند، افزود: ماه مبارک رمضان شهر توبه و استغفار است و توبه و استغفار؛ گناهان را به نور محبت خدا تبدیل می کند و حال و شخصیت انسان معماری الهی می شود و آینده اش را می تواند به نور محبت خدا گره بزند و انسان می تواند سرنوشتش را در این ماه رقم بزند.

مفسر قرآن دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به اینکه پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) فرمودند«رمضان ماه صبر است و پاداش صبر بهشت است»، گفت: رمضان ماه نجات و کمال انسان است و به همین جهت باید جایگاه ارزشی و اثرگذاری این ماه  باید بر سرنوشت و معماری شخصیتی ما موثر و موجب رشد و کمال در طریق خدا باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ماه رمضان یکی از تجلیات عالیه خداوند سبحان است، اضافه کرد: گذشته انسان با توبه و استغفار جبران می شود و خدا با انسان از در رحمت و تفضل بر می آید.

 آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه رمضان ماه معماری انسان به رنگ خدا است، بیان داشت: رب سبحان در ماه رمضان شکوفه های ثواب را نصیب انسان می کند به شرط اینکه ایمان به خدا و اخلاق الهی داشته باشید و خدا را در محضر خود ببینید.

مولف کتاب «انوارالهدی» با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمودند«اساسا روزه داری پرهیز از گناه است»، گفت: باید هدف مومنین از روزه داری رسیدن به قله تقوا باشد و وقتی تمام وجود انسان روزه دار شد، شخصیت انسان به نور الهی منور می شود و شخصیتش به رنگ خدا معماری می شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام (ص) هم با دوستانش و هم با دشمنانش خوش اخلاق بود، اظهار داشت: قرائت قرآن و فهم در قرآن موجب افزایش بصیرت، دانش و علم در انسان می شود و انسان ها سعی کنند در ماه رمضان نمازجماعت را در مساجد بخوانند و کدورت ها را کنار بگذارند و با همدیگر یکرنگ و صادق و مودب باشند و در این شب ها ادعیه بخوانید و همه مومنین و مونات را دعای خیر کنید و به مستمندان و یتیمان افطار بدهید.

نویسنده  کتاب قرآنی «پایان دنیا در کلام خدا» به فرازهای دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) با جامعه قرآنی ایران در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره تحلیلی کرد و افزود: تمامی مشکلات جوامع اسلامی به خاطر دوری از قرآن و آموزه های اصیل این کتاب آسمانی است و جامعه ای به قرآن عمل می کند مسیر پیشرفت خود را رقم می زند و لذا عمل و تدبر در آیات قرآن یک اصل اساسی برای برون رفت از بن بست ها و پرتگاه های گناه است.

وی در رابطه با افتتاح سفارت آمریکا در بیت‌المقدس گفت: شغال های دولت صهیونیست و گرگ های شیطان صفت دولت آمریکا به دنبال زحم زدن به پیکره کشورهای اسلامی هستند و قصد آنها نفوذ فرهنگ بیگانه غربی به درون کشورهای مسلمان است.

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه نهضت و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک نهضتی بر اساس آموزه های قرآنی است، تاکید کرد: مسئولان کشوری باید کارها و تصمیمات را بر اساس آموزه های قرآنی مدیریت و برنامه ریزی کنند.

آیت الله صفایی بوشهری خطاب به مسئولان به رفع مشکل بیکاری و مدیریت مصرف آب اشاره کرد و گفت: جامعه خیرین در کناره پروژه مسجدسازی و مدرسه سازی به رفع محرومیت زدایی و رفع مشکل معیشتی مردم بپردازند.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha