بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در کمیسیون فرهنگی
کد خبر: 3715525
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
دستورکار کمیسیون‌های تخصصی مجلس/

بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در کمیسیون فرهنگی

گروه سیاسی ــ کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، این هفته بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود قرار داده است.

بررسی طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران در کمیسیون فرهنگی

به گزارش ایکنا؛ جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار می‌شود که براین اساس، کمیسیون اجتماعی روز دوشنبه، 31 اردیبهشت لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را در دستور کار دارد.

کمیسیون اقتصادی، روز یکشنبه 30 اردیبهشت، ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دارد و سپس این کمیسیون در روز دوشنبه به بررسی سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از ریاست جمهوری خواهد پرداخت.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که روز یکشنبه، 30 اردیبهشت، بررسی آخرین اخبار و تحولات را در دستور کار خود قرار داده، اعضای این کمیسیون درادامه جلسات این روز به بررسی و استماع نتایج سفر دوره‌ای وزیر امور خارجه کشورمان درباره برجام خواهند پرداخت.

کمیسیون روز دوشنبه، 31 اردیبهشت به بررسی عملکرد پیام رسان‌‌های داخلی با حضور مدیران عامل ذی‌ربط می‌پردازد و سپس در این روز به بازدید از رآکتور هسته‌ای تهران می‌روند.

وزیر اطلاعات در روز سه‌شنبه، 1 خرداد، به دعوت جمعی از نمایندگان مجلس در کمیسیون سیاست خارجی حضور خواهد یافت تا به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. همچنین در روز چهارشنبه 2 خرداد، اعضای کمیسیون به استماع گزارش وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کمیسیون فرهنگی تصمیم دارد روز یکشنبه، 30 اردیبهشت، طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار دهد.

این کمیسیون روز سه‌شنبه، 1 خرداد، بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

captcha