️تحسین رهبر معظم انقلاب از تلاوت قاریان بین المللی و ممتاز کشور
کد خبر: 3715532
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

️تحسین رهبر معظم انقلاب از تلاوت قاریان بین المللی و ممتاز کشور

گروه شبکه اجتماعی ــ در پی دیدار چند تن از قاریان و مبتهلان کشور با مقام معظم رهبری، تصاویر و سخنان رهبر با این قاریان در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ روز گذشته 27 اردیبهشت، نخستین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سنت هر ساله، مقام معظم رهبری با جامعه قرآنی کشور در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.
در این دیدار که حدود سه ساعت به طول انجامید چند تن از قراء کشور، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند. همچنین گروه های تواشیح و مبتهلین نیز به اجرای برنامه پرداختند و پس از آن از نزدیک با مقام معظم رهبری دیدار کردند که بازتاب این دیدار را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

دیدار
سید محمدجواد حسینی، قاری بین المللی کشور یکی از قاریانی بود که روزگذشته آیات انتهایی سوره مبارکه فتح و آیات ابتدایی سوره مبارکه علق را تلاوت کرد و مورد تشویق های مکرر حضار قرار گرفت. وی پس از پایان تلاوت خود به محضر مقام معظم رهبری رفت و ایشان ضمن تحسین و تمجید از تلاوت این قاری بین المللی به وی فرمود: «چقدر تلاوت شما نسبت به گذشته پیشرفت داشته و چقدر فرق کردید؛ شما بسیار با کیفیت و قوی تلاوت کردید و تلاوتتان بسیار خوب و شنیدنی است...».
سیدمحمدجواد حسینی نیز خطاب به ایشان گفت:حضرت آقا! بنده سال ها تلاش کردم تا توانستم تلاوتم را به این سطح برسانم و هدفم کسب رضایت الهی بود و بسیار خوشحالم از اینکه توانستم موجبات خشنودی و رضایت شما را فراهم کنم... . در ادامه مقام معظم رهبری برای وی دعا و آرزوی عاقبت بخیری کردند.

دیدار
همچنین مختار دهقان، نفر دوم مسابقات بین المللی مالزی نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: مقام معظم رهبری، تلاوت بنده را تلاوتی سنگین و با وقار و آیات انتخابی را آیاتی مناسب توصیف کردند.

دیدار
سیدکریم موسوی، مبتهل و محمد برخورداری، مبتهل و قاری ممتاز کشور نیز تصویر دیدار خود را با مقام معظم رهبری در صفحات خود منتشر کردند.

دیدار
انتهای پیام

captcha