مسئولان با خروج آمریکا از برجام تیزبینانه راه را انتخاب کنند
کد خبر: 3715542
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

مسئولان با خروج آمریکا از برجام تیزبینانه راه را انتخاب کنند

گروه سیاسی- امام جمعه بجنورد گفت:با خروج آمریکا از برجام مسئولان با تیزبینی راه درست را انتخاب کنند.

مسئولان با خروج آمریکا از برجام تیزبینانه راه را انتخاب کنند

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: امام جمعه بجنورد:نقض برجام، آمريكا را در دنيا نقض عهد و پيمان كار دشمنان است و آمريكا با خروج از برجام، خود را دوباره در دنیا بي اعتماد و ثابت كرد نمي توان به دشمنان اعتماد كرد.  

وي با بیان اینکه همانطور كه آمريكا قابل اعتماد نبود و يك شيطان از برجام خارج شد، طرف اروپايي نيز قابل اعتماد نخواهد بود، گفت:اروپا زنجيره متصل به آمريكاست و پرونده ذلت و تحقير را بايد بست. 

وی ملت ايران را مردمي صبور و مقاوم توصيف كرد و يادآور شد: ملت ايران اجازه زياده خواهي و پايمال ساختن حق را به دشمنان خود نداده و همواره در مقابل زياده خواهي ها ايستاده است. 

حجت الاسلام يعقوبي با اشاره به تاسيس سفارت آمريكا در قدس شريف نيز گفت: اين اقدام روند جديدي در مبارزات فلسطينيان ايجاد كرده و جهان اسلام هوشيارتر از هميشه در مقابل زياده خواهي هاي رئيس جمهور نابخرد آمريكا مي ايستد.

 وي افزود: انشالله سرانجام اين اقدام ومبارزات نابودي اسرائيل و ايادي استكبار جهاني است. 

امام جمعه بجنورد به انتخابات عراق اشاره كرد و ادامه داد: با پيروزي جبهه مقاومت در عراق، آمريكا بار ديگر شكست خورد.

 وي با بيان اينكه اميد مي رود با پيروزي جبهه مقاومت در انتخابات عراق نظام اداري فاسد و اقتصاد اين كشور اصلاح شود، تصريح كرد: حق پيروز و باطل نابود است. 

امام جمعه بجنورد با اشاره به حلول ماه مبارك رمضان، ضمن تبريك به مسلمانان اظهار كرد:تلاوت قرآن در اين ماه دل ها را روشن و گناه را از انسان دور مي سازد. 

حجت الاسلام يعقوبي اضافه كرد:در ماه رمضان بايد چشم، گوش و دل مومن روزه دار باشد و در ماه بهار قرآن مجالس تلاوت آيات نور مستدام و باشكوه برگزار شود.

captcha