جمهوری اسلامی تنها کشور مدافع مظلومان است
کد خبر: 3715547
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

جمهوری اسلامی تنها کشور مدافع مظلومان است

گروه سیاسی- امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه در روزهای سپری شده روز نفرت فلسطینیان از رژیم قاصد صهیونیستی بود و باز هم شاهد جنایات مضاعف این رژیم و سکوت سازمان ملل شورای امنیت بودیم، اعلام کرد: تنها کشور و مردمی که مدافع مظلومان و نظام جمهوری اسلامی است.

جمهوری اسلامی تنها کشور مدافع مظلومان است

به گزارش ایکنا از کردستان، علی مرادی خطیب جمعه شهرستان بیجار امروز، 28 اردیبهشت ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان احادیثی از ائمه (ص) از برکات این ماه اظهار کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند روز جمعه بر گردن بندگان خدا حقی دارد، مواظب باشید حق روز جمعه را پایمال نکنید و حرمت این روز جمعه در ماه مبارک رمضان را نگه دارید.
وی با تأکید بر اینکه حریم ماه مبارک رمضان را باید همگی رعایت کنیم، بیان کرد: در این راستا اگر کسی به این ماه مبارک بی توجه بود ه و از آن غافل است باید با تذکر و نهی از منکر او را هدایت کنیم.
حجت‌السلام والمسلمین مرادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه قرآنی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند سپاسگذاریم که روز به روز حفظ قرآن در کشور توسعه پیدا میکند، اما همچنان از قرآن عقب هستیم یعنی قرآن را در تمام زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی دیده شود و خلاف قرآن در زندگی انجام ندهیم.
مرادی با اشاره به اینکه در روزهای سپری شده روز نفرت فلسطینیان از رژیم قاصد صهیونیستی بود و باز هم شاهد جنایات مضاعف این رژیم و سکوت سازمان ملل شورای امنیت بودیم، اعلام کرد: تنها کشور و مردمی که مدافع مظلومان و نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیتاعلام کرد: هر گونه اقدام و هر نوع تبلیغ برای کمی فرزند و جلوگیری از افزایش فرزند گناه و حرام شرعی است.
وی ادامه داد: اول خرداد روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف است و از همه نعمات باید بهینه استفاده بشود، خدا را شاکریم امسال سال پر بارانی است اما باز هم باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم.
بهینه به معنای مصرف نکردن نیست چراکه یعنی قدرشناسی از نعمات خداوند یعنی به میزان لازم استفاده شود و جلوی اصراف گرفته شود.
مرادی با اشاره به سوم خردادماه یادآور شد: دراین روز حماسه سازان عملیات غرور آفرین بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ این عملیات منجر به فتح خرمشهر شد. و درود می‌فرستیم بر همه شهدا و خدا قوت به رزمندگان، آزادگان عزیز که هر چه داریم از زحمات این عزیزان است.
انتهای پیام

captcha