تشکیل ستاد تفسیر در لرستان
کد خبر: 3715575
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
دانشی خبر داد:

تشکیل ستاد تفسیر در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان به برگزاری ۱۲ سال جلسه تفسیر قرآن توسط آیت‌الله میرعمادی اشاره و از تشکیل ستاد تفسیر در لرستان خبر داد.

تشکیل ستاد تفسیر در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه لرستان، شامگاه جمعه، ۲۹ اردیبهشت در آئین افتتاحیه جلسات تفسیر قرآن‌کریم، آیت‌الله میرعمادی در مسجد بعثت خرم‌‎آباد به برگزاری ۱۲ سال جلسه تفسیر در استان، طی ماه رمضان اشاره کرد و گفت: خروج برگزادی جلسات تفسیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشکیل ستاد تفسیر در لرستان بود.
وی سوره «زمر» را مبنای تفسیر امسال نماینده ولی‌فقیه در لرستان ذکر کرد و ادامه داد: طی این مراسم از کتاب تفسیر سوره حدید به قلم آیت‌الله میرعمادی. رونمایی می‌شود.
دانشی در خصوص اهداف برگزاری جلسات تفسیر قرآن‌کریم با تاکید بر اهمیت برپایی جلسات تفسیر قرآن‌کریم، گفت: عامه مردم در سراسر کشور بیننده برنامه تفسیر توسط آیت‌الله میرعمادی هستند.
وی ادامه داد: در ذیل برنامه تفسیر مسابقاتی ازجمله حفظ سوره زمر و تهیه جزوه تفسیر در پایان ماه رمضان برگزار می‌شود این در حالی‌است که هر شب به تعداد ۱۵ نفر از شرکت‌کنندگان و بینندگان برنامه تفسیر، تقدیم خواهد شد که ۱۰ نفر به‌صورت حضوری و پنج نفر هم از طریق پیامکی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

captcha