برنامه‌های قرآنی دارالتحفیظ ساوه در ماه رمضان
کد خبر: 3715590
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
قربانی تشریح کرد:

برنامه‌های قرآنی دارالتحفیظ ساوه در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر دارالتحفیظ ساوه گفت: همزمان با فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی از قبیل جزء‌خوانی، محفل انس با قرآن و برگزاری نمایشگاه قرآنی در دارالتحفیظ ساوه برگزار می‌شود.

برنامه‌های قرآنی دارالتحفیظ ساوه در ماه مبارک رمضان

حسنعلی قربانی، مدیر دارالتحفیظ ساوه در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، پیرامون برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برنامه جزء‌خوانی با تلاوت قاریان این مرکز قرآنی هر روز در دو نوبت صبح‌و‌عصر برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان با دعوت از اساتید ستاد تفسیر شهرستان قم جلسه تفسیر و تدبر در قرآن بصورت هفتگی برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.
مدیر دارالتحفیظ ساوه بیان کرد: همچنین کلاس شرح نهج‌البلاغه بصورت هفتگی توسط امام جمعه شهرستان ساوه برای عموم مردم برگزار می‌شود. دومحفل قرآنی نیز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
قربانی افزود: درصدد هستیم نمایشگاه قرآنی را در یکی از پارک‌های شهرستان ساوه برگزار کنیم که پس از افطار همچنان فعال باشد. در این نمایشگاه هدف عرضه محصولات نیست بلکه ارائه فرهنگ قرآنی در قالب چند غرفه برای کودکان و نوجوانان و همچنین ارائه مشاوره دینی و قرآنی است.
انتهای پیام

captcha