رسیدگی به اقتصاد کشور؛ ضرورتی مهم در بهبود زندگی مردم
کد خبر: 3715627
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

رسیدگی به اقتصاد کشور؛ ضرورتی مهم در بهبود زندگی مردم

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بنجار بیان کرد: تنها چیزی که در شرایط امروز، زندگی مردم را از این وضعیت رقت‌بار نجات می‌دهد، رسیدگی به مسائل اقتصادی و تداوم بحث اقتصاد مقاومتی با ایجاد بنگاه‌های زود بازده اقتصادی و در راستای‌ آن جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم اجتماعی خواهد بود.

رسیدگی به اقتصاد کشور؛ ضرورتی مهم در بهبود زندگی مردم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه شهرستان بنجار سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نماز جمعه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نماز جمعه این هفته در خطبه اول طبق فرمایش حضرت علی(ع) که فرموده است «روزه قلب مهم‌تر از روزه زبان و روزه زبان بهتر از روزه شکم است» گفت: در این ماه همه اعضا و جوارح ما باید روزه باشند و سعی کنیم با روزه قلب بر معنویت این ایام بیفزاییم.
امام جمعه بنجار در خطبه دوم بعد از سفارش به تقوای الهی به سالروز فتح خرمشهر در سال ۶۱ توسط رزمندگان که باعث عقب‌نشینی، یأس و نومیدی دشمن بعثی شد و به‌جهت اهمیت، به نقطه عطفی در طول تاریخ جنگ تحمیلی تبدیل شد، اشاره کرد و افزود: علی‌رغم تحرکات اخیر اسرائیل قدس همچنان پایتخت فلسطین خواهد ماند و بزرگتر از آمریکا هم هیچ غلطی نخواهد کرد و پیروزی حق بر باطل وعده الهی است که ان شاءالله به سرانجام خواهد رسید.

پارسا عنوان کرد: تنها چیزی که در شرایط امروز، زندگی مردم را از این وضعیت رقت‌بار نجات می‌دهد، رسیدگی به مسائل اقتصادی و تداوم بحث اقتصاد مقاومتی با ایجاد بنگاه‌های زود بازده اقتصادی و در راستای‌ آن جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم اجتماعی خواهد بود.
وی در پایان به بیان مسائل محلی پرداخت و تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات و خشکسالی، دو طرح بسیار ارزشمند پروژه دسترسی به آب‌های ژرف و همچنین احداث نیروگاه خورشیدی شناور در چاه باعث امیدواری مردم به ماندگاری در منطقه خواهد شد.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha