فرهنگسازی، کار علمی دقیق و ریشه‌دار است
کد خبر: 3715640
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
هاشمیان:

فرهنگسازی، کار علمی دقیق و ریشه‌دار است

گروه اجتماعی - رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: فرهنگسازی، کار علمی دقیق، بابرنامه و ریشه‌دار است، مسئولان، رادیو، رسانه‌های نوشتاری و... در این فرهنگ‌سازی نقش‌آفرین باشند ما معتقد به کار فرهنگی اصیل هستیم تا مردم نتیجه آن را در دو، سه سال بعد ببینند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام شیخ‌علی هاشمیان، رئیس شورای شهر رفسنجان دیروز شنبه، 29 اردیبهشت در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان گفت: در مورد طرح جمع‌آوری متکدیان دامنه تبلیغات آن بیش از عملکرد است.
وی تصریح کرد: اول باید در بحث فرهنگ‌سازی ورود کنیم امروز شعاری عمل‌کردن جوابگو نیست مثلا در طرح شهر بدون عرضه قلیان، بله قلیان در مراکز عمومی عرضه نمی‌شود اما آیا در خصوصی هم عرضه نمی‌شود این‌قدر قلیان‌سرای زیرزمینی هست که فاجعه به بار آورده و این همه تنباکو وارد شهر رفسنجان می‌شود که مردم همین شهر مصرف می‌کنند.
رئیس شورای شهر رفسنجان در ادامه طرح شهر بدون قلیان اظهارکرد: پس شهر بدون قلیان نیست بلکه شهری است که یک ارگان با ضرب و زور جلوی آن را گرفته مردم در دل خود می‌خندند و می‌گویند شعاری کار می‌کنید.
وی بیان کرد: در هیچ جای دنیا اینگونه رفتار نمی‌کنند و اینگونه برخورد ندارند بلکه در کشورهای متمدن و اندیشمند که از اندیشه به جای قدرت استفاده می‌کنند فرهنگی پیاده می‌کنند که مردم مسیر خود را انتخاب کنند گاهی مسیری مانند سرقت، کشتار، ایجاد رعب و وحشت برای جامعه خطرناک است اما برای مقابله با بعضی مسائل مانند متکدیان با قوه قهریه نمی‌توانیم کار کنیم.
حجت‌الاسلام هاشمیان گفت: متکدیان کارشان را رها نمی‌کنند بلکه ممکن است جای خود را تغییر دهند باید زمان گذاشت البته در ساماندهی متکدیان افرادی که رفسنجانی نیستند را باید به شهرهای خودشان انتقال داد.
وی تأکید کرد: فرهنگسازی، کار علمی، دقیق، بابرنامه و ریشه‌دار است، مسئولان، رادیو، رسانه‌های نوشتاری و... در این فرهنگ‌سازی نقش‌آفرین باشند ما معتقد به کار فرهنگی اصیل هستیم تا مردم نتیجه آن را در دو، سه سال بعد ببینند.
انتهای پیام

captcha