8 هزار محکوم جرائم غیر عمد در انتظار عواید 377 جشن گلریزان رمضانیه
کد خبر: 3715660
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
جولایی خبر داد:

8 هزار محکوم جرائم غیر عمد در انتظار عواید 377 جشن گلریزان رمضانیه

گروه جامعه ــ مدیرعامل ستاد دیه کشور تعداد محکومان جرائم غیر عمد تحت حمایت این نهاد که از اولویت برخوردار هستند را هشت هزار نفر برشمرد و گفت: امسال اقدام به برپایی 377 آئین ویژه آزادی زندانیان غیرعمد می‌کنیم.

8 هزار محکوم جرائم غیر عمد در انتظار عواید 377 جشن گلریزان رمضانیه

سید اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور در گفت‌وگو با ایکنا؛ از برگزاری سی‌ و سومین جشن گلریزان این ستاد با هدف دستگیری از زندانیان جرائم غیرعمد، خبر داد و گفت: این مراسم فردا، 30 اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان کشوری در اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله مقام معظم رهبری لطف خود را شامل حال زندانیان جرائم غیرعمد می‌کنند و با روشن کردن اولین چراغ، رؤسای قوای سه گانه و مسئولان را نیز به این امر دعوت می‌کنند، اظهار کرد: علاوه بر جشن گلریزان ستاد دیه که با حضور مسئولان برگزار می‌شود، اقدام به برپایی جشن‌های عمومی با حضور خیران نیز می‌کنیم.

جولایی با بیان اینکه امسال با افزایش جمعیت محکومان غیرعمد روبرو هستیم، اظهار کرد: امسال با رشد 20 درصدی نسبت به سال قبل اقدام به برپایی 377 آئین ویژه آزادی زندانیان غیرعمد می‌کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تعداد محکومان جرائم غیر عمد تحت حمایت این نهاد را 13 هزار نفر برشمرد و گفت: هشت هزار نفر از این افراد از اولویت برخوردار هستند.

وی به اجرای پویش ارمغان آزادی سه همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: به منظور آزادی حداکثری 170 زندانی زن محکوم به جرایم غیرعمد این کمپین را با همکاری معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری از ابتدای ماه مبارک رمضان از سرگرفتیم.

انتهای پیام

captcha