برگزاری دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی
کد خبر: 3715673
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
حاجی‌بلند خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از اعلام فراخوان دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه استادان جهاددانشگاهی استان خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان، از اعلام فراخوان دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه استادان جهاددانشگاهی در آذربایجانشرقی خبر داد و گفت: این جشنواره در پنج بخش برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه استادان، اعضای هیأت علمی  جهاددانشگاهی و اساتید غیر هیئت علمی همکار با این نهاد در استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: این جشنواره در دو مرحله درون جهادی و برون جهادی (بین کل دانشگاه های کشور) برگزار می‌شود.

حاجی بلند، با اشاره به برگزاری این جشنواره در پنج بخش و 12 رشته بیان کرد بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، هنری و ادبی 5 بخش دومین جشنواره قرآن و عترت است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه بخش آوایی این جشنواره در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل است، اعلام کرد: بخش معارف در سه رشته آشنایی با تفسیر قرآن، آشنایی با مفاهیم نهج البلغه و اشنایی با سیره معصومین(ع) برگزار می‌شود.

وی، بیان کرد بخش پژوهش شامل مقله نویسی و تالیف کتاب، و بخش هنری شامل خوشنویسی و نیز بخش ادبی نیز شامل شعر می باشد.

حاجی بلند، اظهار کرد: اساتید جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این دوره از جشنواره می توانند تا پایان اردیبهشت ماه جاری به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز- ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 33339711 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

captcha