اختصاص اعتبار 120 میلیونی «جشن رمضان» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3715680
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

اختصاص اعتبار 120 میلیونی «جشن رمضان» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌‎های قرآنی ـ رئیس دفتر قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 120 میلیون اعتبار جهت اجرای ویژه‌برنامه‌های جشن رمضان در سطح استان خبر داد.

اختصاص اعتبار 120 میلیونی «جشن رمضان» در کهگیلویه و بویراحمد

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌‎وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اعتبار امسال جشن رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان 120 میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 10 برنامه در هرشهرستان (8 شهرستان) استان برگزار خواهد شد، تقویت فعالیت‌های نمایشگاه علوم قرآنی، کارگاه‌های آموزشی قرآن و عترت و گسترش محافل و جلسات قرآنی را از جمله برنامه‌هایی در صورت تامین اعتبار بیشتر و یا وجود خیر جهت مساعدت اعلام کرد.
رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کمبود اعتبار و عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی را از جمله مشکلات بیان کرد و یادآور شد: امید است با حداقل‌ها بتوانیم در زمینه ترویج قرآن گامی برداریم.
یادآور می‌شود، جشن رمضان شامل نمایشگاه علوم قرآنی همراه با مسابقه و نقاشی کودکان از ۱۰ تا ۱۵ ماه رمضان، کارگاه آموزشی تجسمی در حوزه خوشنویسی و نقاشی، نشست‌های علمی و تخصصی با موضوعات قرآن و عترت و اجرای ۸ شب شعر با موضوع قرآن و عترت، برگزاری ۱۳ محفل انس با قرآن، ۳۰ نمایشگاه خیابانی، مسابقه رادیویی ۳۰ شب هرشب ۲ برنده و تجلیل از ۱۰ نفر فعال قرآنی در اختتامیه، ۸ جلسه تفسیر و تدبر و تعویض قرآن‌های فرسوده با نو در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی است.
انتهای پیام

captcha