اعزام استاد قرآنی سبزوار برای تدریس به پاکستان
کد خبر: 3715710
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

اعزام استاد قرآنی سبزوار برای تدریس به پاکستان

گروه شهرستان‌ها- برای اولین بار یکی از اساتید قرآنی سبزوار به دعوت معاونت بین‌لملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای تدریس در پاکستان اعزام می‌شود.

 

اعزام استاد قرآنی سبزوار برای تدریس به پاکستانحمزه یزدانفر، نفر سوم ابتهال کشوری در مسابقات قرآن سال ۹۴ در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه به زودی در ماه مبارک رمضان برای تدریس صوت و لحن قرآن عازم پاکستان است، اظهار کرد: این سفر به دعوت معاونت بین‌لملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری شورای عالی قرآن کشور انجام می‌شود و فرصتی است تا با فرهنگ و رسوم دیگر مسلمانان و قاریان قرآن کشورهای دیگر از نزدیک آشنا شویم.
این استاد قرآن سبزواری با ابراز اینکه این سفر برای اولین بار برای اساتید قرآن سبزوار فراهم شده، اضافه کرد: اگر چه قبلاً از قاریان ممتاز قرآن سبزواری برای تلاوت کلام‌الله مجید به دیگر نقاط دنیا اعزام شده‌اند ولی برای تدریس اولین سفری است که اعزام می‌شویم.
یزدانفر با اظهار اینکه قبلاً برای برگزاری مراسم تواشیح به همراه گروه فوادالقران سبزوار به کشورهای سوریه و عراق اعزام شده است، گفت: احتمالا در این سفر قاریان قرآن دیگری وی را همراهی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: کشور پاکستان از نظر جمعیتی در حدود دو و نیم برابر ایران است و حضور مردم این کشور در محافل و جلسات قرآنی و عشق و علاقه به یادگیری قرآن همانند سال 68 ایران است که در ایران یادگیری و برگزاری محافل قرآنی در اوج بود.
این استاد آموزش قرآن در سبزوار با تأکید بر اینکه در حال حاضر کشورهایی مانند پاکستان، بنگلادش و مالزی در اوج فعالیت‌های قرآنی هستند، گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی ما در پاکستان در ایالت سند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۸
0
0
چقدر خوب میشه اگر اساتید قرآنی یکم بیشتر توجهشون روی آموزششون باشه و در مرحله دوم فکر و ذکرشون بشه گرفتن شهریه
captcha