مدیریت صحیح سن تکلیف دانش‌آموزان باعث ماندگاری در دوران زندگی آنان می‌شود
کد خبر: 3715726
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

مدیریت صحیح سن تکلیف دانش‌آموزان باعث ماندگاری در دوران زندگی آنان می‌شود

گروه اجتماعی- نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله ای جدیدی در زندگی فرشتگان زمینی یعنی دانش‌آموزان است، گفت: اگر این مرحله به درستی و حساسیت مدیریت شود و شیرینی این مرحله به کام دانش‌آموزان باشد، قطعا برای همیشه ماندگار خواهد شد.

تربیت دینی سد محکمی در برابر هوای نفس است

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 29 اردیبهشت ماه در جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر مریوانی اظهار کرد: رعایت فرایض و واجبات و تربیت دینی سد محکمی در برابر هوای نفس است.
وی با اشاره به اینکه رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله ای جدیدی در زندگی فرشتگان زمینی یعنی دانش‌آموزان است، افزود: اگر این مرحله به درستی و حساسیت مدیریت شود و شیرینی این مرحله به کام دانش‌آموزان باشد، قطعا برای همیشه ماندگار خواهد شد.
ماموستا رستمی رعایت حجاب و عفاف و ادای فرایض دینی همانند نماز و روزه را ضروری دانست و بیان کرد: بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی که جامعه امروز با آن دست به گریبان بوده، عدم رعایت شئونات اسلامی و عدم توجه به فضائل اخلاقی و تقویت ارزش‌های اسلامی و هویت دینی از جمله حجاب و عفاف است.
وی با تمجید از این حرکت ارزنده و برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر از والدین خواست تا در کنار معلمان و اولیای مدرسه نسبت به اثر بخشی این گونه مراسمات و جشن‌ها اهتمام ویژه داشته باشند و با کردار و رفتار خود الگوی عملی برای دانش‌آموزان باشند.
انتهای پیام

captcha