109 نوعروس تحت حمایت راهی خانه بخت شدند
کد خبر: 3715728
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
سرپرست کمیته امداد ساوه خبر داد:

109 نوعروس تحت حمایت راهی خانه بخت شدند

گروه اجتماعی - زمردی گفت: 109 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه با دریافت 296 میلیون تومان کمک‌هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز و راهی خانه بخت شدند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ناصر زمردی، سرپرست کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد، افزود: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخش‌ها است.
وی در ادامه گفت: 109 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساوه با دریافت 296 میلیون تومان کمک‌هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز و راهی خانه بخت شدند.
وی با اشاره به اینکه همکاری مؤثر کمیته امداد و خیریه‌ها در امدادرسانی به محرومان و حل مشکلات ازدواج جوانان مؤثر است، گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، کمک هدیه ازدواج به فرزندان مددجو و برگزاری دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام‌شده توسط این نهاد در سال گذشته بوده است.
وی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha