برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در ایلام
کد خبر: 3715777
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در ایلام

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نمایشگاه علوم قرآنی از پنجم تا بیست و پنجم ماه مبارک رمضان با ۵۰ درصد تخفیف در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد دایر می‌شود .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عظیم ایدی، مسئول دفتر قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: برنامه‌های جشن رمضان در طول مدت ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود .
وی برگزاری محافل و مجالس قرآنی، نشست‌های علمی و تخصصی و جزء خوانی قرآن کریم، اجرای نمایش، محافل شعرخوانی، اکران فیلم، نمایشگاه قرآنی کتاب، کارگاه‌های هنری با موضوع قرآن و عترت، مسابقات قرآنی و نهج‌البلاغه، جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم از سری برنامه‌های جشن رمضان عنوان کرد .
ایدی با بیان اینکه این برنامه‌ها به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها از 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری تا 27 خردادماه در سطح مناطق مختلف استان و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود .
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: در اجرای این برنامه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف فرهنگی ازجمله اداره کل تبلیغات اسلامی استان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، صداوسیمای مرکز ایلام، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان مشارکت و همراهی دارند .
ایدی، جزء خوانی قرآن کریم در محل مسجد جامع این شهر تا پایان ماه مبارک رمضان و پخش از صداوسیمای ایلام، برگزاری مسابقه پیامکی قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت روزانه، اجرای کارگاه‌های هنری از دهم ماه مبارک رمضان، اجرای شب‌شعر در شب‌های احیاء، محافل انس با قرآن کریم با حضور سه قاری برتر کشوری، اجرای 50 نمایش در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان با محوریت قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان برشمرد.
انتهای پیام
captcha