اجرای طرح «همای رحمت» در البرز
کد خبر: 3715834
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

اجرای طرح «همای رحمت» در البرز

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح «همای رحمت» برای کمک به نیازمندان در این استان اجرا شده است.

اجرای طرح «همای رحمت» در البرز

ناصر چرخساز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح «همای رحمت» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: ماه رمضان فرصتی طلایی برای قدم گذاشتن در مسیری است که انسان را به سمت رستگاری می‌برد و بهانه‌ای برای قدم گذاشتن در مسیر ائمه معصومین است و ما این فرصت را برای انجام فعالیت‌های انسان دوستانه و با در نظر گرفتن جامعه هدف که اقشار آسیب‌پذیر هستند، مغتنم می‌شماریم.
وی افزود: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می‌کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.
این مسئول به شناسایی افراد نیازمند جهت دریافت این اقلام اشاره کرد و گفت: سبد‌های غذایی با اولویت مناطق محروم در مناطق روستایی و حاشیه نشین شهری توزیع می‌شود.
چرخساز در مورد اقلام موجود در بسته‌های غذایی توضیح داد: اقلامی از جمله برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات از اقلام سبدها هستند که با کمک خیریانی که تامین برخی از اقلام دیگر را متقبل می‌شوند امکان اضافه شدن به این بسته‌ها وجود دارد.
وی در پایان به برپایی سفره‌های افطار اشاره کرد و گفت: این سفره های افطاری با حضور نیازمندان و خیران و باحفظ کرامت نیازمندان در ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.
انتهای پیام./

 

captcha