شخصیت ممتاز امام خمینی(ره) برای جامعه امروز معرفی شود
کد خبر: 3715858
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
فرماندار آستارا:

شخصیت ممتاز امام خمینی(ره) برای جامعه امروز معرفی شود

گروه اجتماعی- رنجکش گفت: امام خمینی(ره) شخصیت ممتازی است که باید برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان که دوران حیات ایشان را درک نکرده به خوبی معرفی شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، یونس رنجکش، فرماندار شهرستان آستارا امروز، 29 اردیبهشت در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با معرفی ویژگی های منحصر به فرد امام خمینی(ره) سبک زندگی سیاسی و اجتماعی ایشان را در جامعه احیا کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت ممتازی است که باید برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان که دوران حیات ایشان را درک نکرده به خوبی معرفی شود، گفت: بهره مندی از زوایای مختلف زندگی امام راحل می تواند الگوی مناسب رفتاری برای جامعه و مدیران باشد.

شخصیت ممتاز امام خمینی(ره) برای جامعه امروز معرفی شود

این مقام مسئول، خواستار برنامه ریزی های جامع و متنوع و بهره گیری از ظرفیت های مختلف شهرستان در بزرگداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آستارا شد و تصریح کرد: باید با مشارکت مردمی و بهره مندی از برنامه های خلاق ضمن گرامیداشت یاد و نام امام(ره) ابعاد مختلف ویژگی شخصیتی ایشان را برای جامعه تبیین نماییم.

وی از دستگاه های اجتماعی و فرهنگی خواست جهت حضور گسترده مردم و مسئولان در آیین های بزرگداشت حضرت امام(ره) در شهرستان برنامه ریزی داشته باشند و خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف سیره حضرت امام خمینی(ره) برای جامعه تبیین شود.

رنجکش همچنین، سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و یادآور شد: آزادسازی خرمشهر از جمله حماسه های تاریخی ملت ایران است که هیچگاه از خاطره ها حذف نمی شود.

الگوسازی حماسه سوم خرداد نقش مهمی در انسجام بخشی جامعه دارد

فرماندار آستارا اضافه کرد: از مهمترین ارزش های نهفته در این حماسه ایثار، از خودگذشتگی، همگرایی های اجتماعی و سیاسی، همدلی و مقاومت است که نشان دهنده سرمایه های بی بدیل اجتماعی در دل یک حماسه تاریخی است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز به شدت نیازمند بازنشر و بازآفرینی دوباره این سرمایه ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: الگوسازی این حماسه و تبیین همراهی های مردمی می تواند نقش مهمی در انسجام بخشی بیشتر در جامعه امروزی داشته باشد.

رنجکش ادامه داد: هر میزان بتوانیم این ارزش ها را پررنگتر نماییم قادر خواهیم بود جامعه ای پویا با ارزش های انقلابی داشته باشیم.

فرماندار آستارا، خواستار برنامه ریزی های جامع در بزرگداشت حماسه سوم خرداد در شهرستان شد و گفت: باید بتوانیم از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در این روز تقدیر نماییم.

انتهای پیام

captcha