اجرای اردوی طرح «مبین» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3715884
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

اجرای اردوی طرح «مبین» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ـ دبیر فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یازدهمین اردوی فرهنگی فرزندان برتر کارکنان وزارت نیرو در قالب طرح مبین در مشهد مقدس خبر داد.

اجرای اردوی طرح «مبین» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، دبیر فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات قرآنی ویژه کارکنان در صنعت آب و برق، همسران و فرزندان دانشجو شاغلان این صنعت در استان برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: مسابقات قرآنی عنوان شده در سه مرحله درون شرکتی، استانی و کشوری در ماه‌های تیر، مرداد و مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
دبیر فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سال گذشته این مسابقات ویژه فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان در سه مرحله انجام شده که متاسفانه درمرحله کشوری نتوانستیم موفقیتی کسب کنیم.
موسوی پیش بینی کرد بیش از 80 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان صنعت آب و برق این استان در مسابقات قرآنی امسال نامنویسی کنند.
وی برگزاری یازدهمین اردوی فرهنگی فرزندان برتر کارکنان وزارت نیرو در قالب طرح مبین در نیمه اول مردادماه امسال در مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های اجرایی شرکت بیان کرد.
دبیر فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شرایط حضور در این دوره نیازمند کسب رتبه‌های برتر آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی شهرستانی، استانی و کشوری فرزندان کارکنان صنعت آب و برق است.
انتهای پیام

captcha